Kebab Skrivet 13 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2010 "Disciplinnämnden skjuter upp beslutet om en eventuell avstängning av Syrianskas Haris Skenderovic och backen kan nu spela mot Jönköping Södra i en match som kan avgöra hela superettans toppstrid. Anledningen är att videon på Skenderovics armbåge i matchen mot Hammarby skickades in i fel filformat. – Jag har sådan där Windows Media Player men den ville inte öppna någon av länkarna, säger ledamoten Göran Nilsson" http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/sverige/superettan/syrianska/article7951089.ab Jag kan inte finna ord... Haha, helt makalöst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 16 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2010 Väntan på en torrent. Försökt undvika UFC 120 spoilers hela kvällen nu. GTAsajten är verkligen det enda forumet jag är aktiv på där risken är obefintlig att få eventet spoilat men sajten är inte heller jätteaktiv lördag kväll. Kan inte ens besöka facebook eftersom jag har gillat massa MMArelaterade sidor. FML Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 16 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2010 Att jag var för feg för att tippa på UFC 120. Hade ju fan tjänat multum! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2010 Först tänkte jag klaga på att det ibland är så långa väntetider från tåget och hem att det går snabbare att gå. (Det tog 50 min att gå idag) Men när jag kom hem så upptäckte jag något som fick mig att rage:a. Jag har tidigare nämnt ganska många gånger att jag gillar alla årstider, det enda jag inte gillar är när det är blött, och idag fick en skvätt av det blöta min bägare att rinna över! Min Knasentidning som hade kommit hade legat i brevlådan och blivit blöt! Jag kan knappt finna ord som beskriver hur arg jag arg! Ingen, och då menar jag ingen, ska få förstöra mina Knasentidningar! Inte ens vädret! RAAAAAAGEEEEEEE!!!!!! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 19 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2010 Först tänkte jag klaga på att det ibland är så långa väntetider från tåget och hem att det går snabbare att gå. (Det tog 50 min att gå idag) Wuut, Skärblacka va? De går ju var 20 minut om det inte är helg? D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2010 Wuut, Skärblacka va? De går ju var 20 minut om det inte är helg? D: Alltså, inte själva tåget. Utan bussen som hämtar mig från tågstationen i Kimstad och hem till Skärblacka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 21 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2010 (redigerad) Jag vill klaga på att jag har allting så dåligt organiserat på mitt rum. Papper från försvarsmakten ligger utspridda lite här och var, kvitton försvinner, etc. Nu har jag fått sms från Mediamarkt som säger att jag kan hämta ut mitt lagade PS3, men jag har absolut ingen aning om vart hämtningsordern har tagit vägen. Har ingen aning om hur jag ska lösa det. Kan man inte ringa dem och, typ.. Jag vet inte, förklara situationen och kanske bara visa ordernummer och legitimation istället? De vet ju att det är jag då. Nevermind, jag hittade det. Klagar fortfarande på hur dåligt organiserade saker är här, dock. Redigerad 21 oktober, 2010 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 21 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2010 Efter intensivt spelande av Batman: Arkham Asylum har jag lyckats få min första playstationtumme. Svullen som fan och kan inte använda den utan att det gör ont. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2010 Efter intensivt spelande av Batman: Arkham Asylum har jag lyckats få min första playstationtumme. Svullen som fan och kan inte använda den utan att det gör ont. Hahahahaha! :lol: 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 22 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2010 Jag vill klaga på följande: Spotifyintegrering Facebookintegrering Twitterintegrering Integration Nya Svenskafans Nya Moderaterna Nya forum för Sports Interactive, Paradox Interactive, Flashback m.m. SVenska FotbollsFörbundet Svenska fotbollslandslaget Serbien Bosnien Albanien Judarna Muslimerna Kristna Svenskarna Tyskarna Britterna dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 22 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2010 Efter intensivt spelande av Batman: Arkham Asylum har jag lyckats få min första playstationtumme. Svullen som fan och kan inte använda den utan att det gör ont. och sen kommer du få en sån där utbuktning på tummarna, like this; Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 22 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2010 och sen kommer du få en sån där utbuktning på tummarna, like this; Har du varit med om samma sak? Hur lång tid tog det isåfall innan det försvann? Redigt drygt att inte ens kunna dra upp gylfen utan att det gör ont. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 22 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2010 och sen kommer du få en sån där utbuktning på tummarna, like this; Sån har väl alla som default? Kan åtminstone inte minnas en tid då jag inte hade sådana bullar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 22 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2010 Har du varit med om samma sak? Hur lång tid tog det isåfall innan det försvann? Redigt drygt att inte ens kunna dra upp gylfen utan att det gör ont. Hahah, nä asså. Flera år sen jag spelade (I det här fallet då, ps2/ps1) så blåsan och det onda är borta för längesen så jag kan inte säga när det går bort, men jag fick den där utbuktningen pga för frekvent spelande. Sån har väl alla som default? Kan åtminstone inte minnas en tid då jag inte hade sådana bullar. Nja, känner några som har spikraka tummar. Verkligen spikraka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2010 Sån har väl alla som default? Kan åtminstone inte minnas en tid då jag inte hade sådana bullar. Jag har ingen sådan utbuktning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2010 Jag har och har så vitt jag vet alltid haft... 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 22 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2010 Aldrig haft och jag har spelat en hel del konsol i mina dagar. Minns dock att jag fick små sår i handflatorna utav de fyrkantiga NES kontrollerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 22 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2010 Jag vill klaga på att jag inte har några pengar nu till helgen. Finns inget jag skulle vilja göra mer än att dra ut på krogen och dricka med polarna, men är man pank så är man pank. Fuck damnit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 22 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2010 Jag vill klaga på att jag inte har några pengar nu till helgen. Finns inget jag skulle vilja göra mer än att dra ut på krogen och dricka med polarna, men är man pank så är man pank. Fuck damnit Häng med utan att dricka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 22 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2010 Häng med utan att dricka? Klart att man kan dra ut utan att dricka, men jag gillar det (att dricka). Det är mer en social grej än att bli full. Det blir lättare att snacka om saker efter en öl eller två. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts