Jump to content

Klagomuren

darkjak
 Share

Recommended Posts

Vill klaga återigen på mitt näsblod. Vaknar, lite förkyld.. Sitter vid datorn och kollar in Facebook, kliar mig på näsan. Då kommer den röda syndafloden. In på toaletten snabbt som satan, upptäcker att jag inte har de speciella "Anti-näsblod-vadd" så jag försöker snorta in vatten. Funkar det inte heller och det börja forsa ut mera. Inser då att jag får låta det rinna ut. Efter cirka en halvtimme har allt runnit ut och jag kunde då konstatera att toaletten såg ut att vara en mordplats där någon har blivit brutalt mördad med en yxa eller liknande...

:ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förkylningar..

Har inte varit sjuk på 1½ år, sen så smäller det bara till nu när kylan kom. Hela veckan har varit ett helvete, halsen slemmar igen, hög feber och en näsa som har hittat ett bottenlöst hål av snor som måste snytas var femte minut.

Känns fan lite gött att dra tillbaka till jobbet imorgon. Nnu är febern borta, halsen är nästan fri från slem men näsan är fortfarande täppt, men nässprayen går på högvarv så det ska nog gå vägen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill klaga på pengar!

+1 får inte pengar först om 1 vecka och hälften av alla pengar ryker direkt -.-

Vill klaga på två saker.

1: När man väl har fått bort sina finnar så kommer dem tillbaks ändå så störande att behöva klämma sönder vart enda finne man får.

2: Vill klaga på zigenaren som bor mitt emot våran lägenhet som står och kikar in i vår lägenhet med kikaren mellan åt eller när man är ute med hunden. Nej jag har inte gjort nåt mot dem och har ingen anledning till det heller.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej.

Vi skriver till dig för det har uppstått en liten försening på en del utav ordrarna på Medal of Honor till PC. Vi får de sista produkterna levererade till oss imorgon, och kan därför först sända de härifrån imorgon, varpå de dessvärre som tidigast kommer levereras till dig Fredag den 15:e oktober.

Vi beklagar denna försening och arbetar tillsammans med producenten för att undvika ett liknande fall i framtiden.

Med vänliga hälsningar / Best Regards

Spelbutiken.se

:angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej.

Vi skriver till dig för det har uppstått en liten försening på en del utav ordrarna på Medal of Honor till PC. Vi får de sista produkterna levererade till oss imorgon, och kan därför först sända de härifrån imorgon, varpå de dessvärre som tidigast kommer levereras till dig Fredag den 15:e oktober.

Vi beklagar denna försening och arbetar tillsammans med producenten för att undvika ett liknande fall i framtiden.

Med vänliga hälsningar / Best Regards

Spelbutiken.se

:angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry:

Fick min idag :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Disciplinnämnden skjuter upp beslutet om en eventuell avstängning av Syrianskas Haris Skenderovic och backen kan nu spela mot Jönköping Södra i en match som kan avgöra hela superettans toppstrid. Anledningen är att videon på Skenderovics armbåge i matchen mot Hammarby skickades in i fel filformat.

– Jag har sådan där Windows Media Player men den ville inte öppna någon av länkarna, säger ledamoten Göran Nilsson"

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/sverige/superettan/syrianska/article7951089.ab

Jag kan inte finna ord...

Humor :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor