Maimstream Skrivet 5 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2010 Aldrig mer att jag köper klumpbildande kattsand! Inte ens när det är det enda som finns kvar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2010 Aldrig mer att jag köper klumpbildande kattsand! Inte ens när det är det enda som finns kvar! Varför? Assmidigt att skrapa ihop allt sedan ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 5 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2010 Varför? Assmidigt att skrapa ihop allt sedan ju.Det trodde jag med att det skulle vara, men det var verkligen jättejobbigt idag. En enda jättestor kissklump som satt fast i botten. "En gång om dagen" my ass... fattar inte vart katten får allt kiss ifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 7 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2010 Vill klaga återigen på mitt näsblod. Vaknar, lite förkyld.. Sitter vid datorn och kollar in Facebook, kliar mig på näsan. Då kommer den röda syndafloden. In på toaletten snabbt som satan, upptäcker att jag inte har de speciella "Anti-näsblod-vadd" så jag försöker snorta in vatten. Funkar det inte heller och det börja forsa ut mera. Inser då att jag får låta det rinna ut. Efter cirka en halvtimme har allt runnit ut och jag kunde då konstatera att toaletten såg ut att vara en mordplats där någon har blivit brutalt mördad med en yxa eller liknande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 7 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2010 så jag försöker snorta in vatten Hur tänkte du där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 7 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2010 Hur tänkte du där? Hört att man kan göra så för att få stopp på det, men jag har aldrig lyckas med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 7 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2010 Näsblod blir bättre med åldern tror jag. För mig iallafall. Måste klaga på något också. Jag är törstig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2010 Halsbränna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2010 Att vara sjuk. Kroppen är helt mongo och jag har ont precis överallt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 8 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2010 Har varit sjuk hela veckan nu, så jävla tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 9 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2010 *Jag har dragit på mig en förkylning. Det kliar i halsen och jag hostar konstant. * Mitt hem har invaderats av mygg! De senaste två nätterna har jag fått fem bett på vänsterhanden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2010 Förkylningar.. Har inte varit sjuk på 1½ år, sen så smäller det bara till nu när kylan kom. Hela veckan har varit ett helvete, halsen slemmar igen, hög feber och en näsa som har hittat ett bottenlöst hål av snor som måste snytas var femte minut. Känns fan lite gött att dra tillbaka till jobbet imorgon. Nnu är febern borta, halsen är nästan fri från slem men näsan är fortfarande täppt, men nässprayen går på högvarv så det ska nog gå vägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 12 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2010 Jag kommer avrätta min katt om han inte slutar fälla så mycket som han gör nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2010 Jag vill klaga på pengar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 12 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2010 Jag vill klaga på pengar! +1 får inte pengar först om 1 vecka och hälften av alla pengar ryker direkt -.- Vill klaga på två saker. 1: När man väl har fått bort sina finnar så kommer dem tillbaks ändå så störande att behöva klämma sönder vart enda finne man får. 2: Vill klaga på zigenaren som bor mitt emot våran lägenhet som står och kikar in i vår lägenhet med kikaren mellan åt eller när man är ute med hunden. Nej jag har inte gjort nåt mot dem och har ingen anledning till det heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2010 Hej. Vi skriver till dig för det har uppstått en liten försening på en del utav ordrarna på Medal of Honor till PC. Vi får de sista produkterna levererade till oss imorgon, och kan därför först sända de härifrån imorgon, varpå de dessvärre som tidigast kommer levereras till dig Fredag den 15:e oktober. Vi beklagar denna försening och arbetar tillsammans med producenten för att undvika ett liknande fall i framtiden. Med vänliga hälsningar / Best Regards Spelbutiken.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 13 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2010 Hej. Vi skriver till dig för det har uppstått en liten försening på en del utav ordrarna på Medal of Honor till PC. Vi får de sista produkterna levererade till oss imorgon, och kan därför först sända de härifrån imorgon, varpå de dessvärre som tidigast kommer levereras till dig Fredag den 15:e oktober. Vi beklagar denna försening och arbetar tillsammans med producenten för att undvika ett liknande fall i framtiden. Med vänliga hälsningar / Best Regards Spelbutiken.se Fick min idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2010 Fick min idag Oh fock you Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 13 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2010 (redigerad) .. Redigerad 7 juli, 2020 av Dusse 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 13 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2010 "Disciplinnämnden skjuter upp beslutet om en eventuell avstängning av Syrianskas Haris Skenderovic och backen kan nu spela mot Jönköping Södra i en match som kan avgöra hela superettans toppstrid. Anledningen är att videon på Skenderovics armbåge i matchen mot Hammarby skickades in i fel filformat. – Jag har sådan där Windows Media Player men den ville inte öppna någon av länkarna, säger ledamoten Göran Nilsson" http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/sverige/superettan/syrianska/article7951089.ab Jag kan inte finna ord... Humor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts