Djingis Skrivet 27 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2010 Jag har funderat lite på det, men med tanke på risken för att tappa luktsinnet så avstår jag nog och äter mer nyttiga tabletter som får blodet att levras mycket snabbare.. Luktsinnet!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2010 Är det jag som ska känna mig onormal för att jag aldrig blöder näsblod eller är det ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2010 Kan inte minnas när jag blödde näsblod senast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2010 Kan inte minnas när jag blödde näsblod senast. Samma här! Kan inte minnas en enda gång jag spontant börjat blöda näsblod! En gång fick jag en knytnäve rakt på nosen, och då började jag blöda (med all rätt) men det börjar aldrig av sig självt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 27 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2010 (redigerad) Samma här! Kan inte minnas en enda gång jag spontant börjat blöda näsblod! En gång fick jag en knytnäve rakt på nosen, och då började jag blöda (med all rätt) men det börjar aldrig av sig självt!Det påminner mig om första gången som min näsa blödde; min storebror skulle lära mig vad näsblod är... Redigerad 27 september, 2010 av Maimstream 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2010 Jag är bättre på CS när jag precis har spytt. Uhm. Heja sjukdomar. Dö Wolmer Edqvist. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2010 Det påminner mig om första gången som min näsa blödde; min storebror skulle lära mig vad näsblod är... Manligt sätt att lära sig på dock! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2010 Jag har bara blött(Hur böjer man!? ) näsblod spontant en gång, då var jag fem år. Sedan har jag börjat blöda näsblod en gång till, men det var efter ett skott på snoken så det var väl befogat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 27 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2010 (redigerad) Jag har aldrig fått näsblod. Och jag vill klaga över att jag ingenting har att hylla, men inte heller att klaga på. Redigerad 27 september, 2010 av Adrian G 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 27 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2010 (redigerad) Jag vill klaga på Internet, jag vill INTE veta hemligheten med Monkey Island Redigerad 27 september, 2010 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 27 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2010 Jag vill klaga på folk som inte blör näsblod för jämnan, såsom de stackare jag sållar mig till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 27 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2010 Jag vill klaga på folk som inte blör näsblod för jämnan, såsom de stackare jag sållar mig till Aldrig haft näsblod i hela mitt liv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2010 Det påminner mig om första gången som min näsa blödde; min storebror skulle lära mig vad näsblod är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 27 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2010 Jag vill klaga på att forumet lämmnar ute massa inlägg när man trycker på "Go to last unread" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2010 Jag vill klaga på att forumet lämmnar ute massa inlägg när man trycker på "Go to last unread" Hmm, har inga problem med den funktionen faktiskt. Däremot så tycker jag fortfarande det är tråkigt att man inte kan bläddra igenom sina gamla posts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 27 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2010 Hmm, har inga problem med den funktionen faktiskt. Däremot så tycker jag fortfarande det är tråkigt att man inte kan bläddra igenom sina gamla posts. Agree! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 3 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2010 Vill klaga på mig själv för att jag aldrig lärde mig fingerspel med gitarren i tidigare ålder. Nu är det jobbigt att komma ikapp.. Vill ju kunna spela mer Tallest man on earth än jag kan nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 3 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2010 Franska människor kan ta och dö en horribel död. Varenda en av dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 3 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2010 Jag är sjuk, det är blä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 4 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2010 Vill fan klaga på detta Aftonbladet Hur fan tänker folk egentligen att gå på en försvars lös stackars handikappad kvinna. Hoppas att han får ett långt jävla fängelse straff. Men som rättsystemet är idag i Sverige så kommer han komma undan med 3-5 år bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts