mr_tobbe Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 Folk som trampar på mina skor. Herrejävlar. Folk som stannar tvärt på stressiga gator. Internetabstinens när ComHem fakkar ur. När det ultimata plagget för outfiten ligger i tvätten. Eh... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 (redigerad) När det ultimata plagget för outfiten ligger i tvätten. Ugh, det har jag retat upp mig något sjukt på några gånger. Kommer ihåg en gång ett par veckor efter nyår då det var fäest och den enda tröjan jag hade i huvudet låg i tvätten, pfffsttfs... Redigerad 9 juni, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 (redigerad) Klubbägare är allt sluga dom. Ölen kostar till en början 29:-. Okej, billigt och bra.. dricka två öl och sen ut på dansgolvet. Klockan tickar på och efter två timmar blir man lite törstig och beställer en öl och sen kanske en till. Betalas med kort. Smidigt och enkelt. Man dansar vidare och sen känner man återigen för att vattna tungan men vad nu? Pengarna slut? Hur då? Ursäkta, vad kostar ölen? 60 kronor? SEXTI KRONOR?! De kostade ju 30:- förut? Jasså, ni fördubblar priserna vid elva? Jahaaaa .. okej! Redigerad 9 juni, 2008 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 Klubbägare är allt sluga dom. Ölen kostar till en början 29:-. Okej, billigt och bra.. dricka två öl och sen ut på dansgolvet. Klockan tickar på och efter två timmar blir man lite törstig och beställer en öl och sen kanske en till. Betalas med kort. Smidigt och enkelt. Man dansar vidare och sen känner man återigen för att vattna tungan men vad nu? Pengarna slut? Hur då? Ursäkta, vad kostar ölen? 60 kronor? SEXTI KRONOR?! De kostade ju 30:- förut? Jasså, ni fördubblar priserna vid elva? Jahaaaa .. okej! Happy Hour kallas det. 60 kronor är väl nästan normalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 Jag hatar "vänner" som följer med strömen och står inte för något eget. alltså folk som inte kan stå för det dom tycker. FY PÅ DEM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 Jag hatar "vänner" som följer med strömen och står inte för något eget. alltså folk som inte kan stå för det dom tycker. FY PÅ DEM! Jo tack. Något som är ännu värre är kompisar som säger en sak någon gång, och nästa gång ämnet dras säger dom något i stil med "va?" eller "Va menaru?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 Jo tack. Något som är ännu värre är kompisar som säger en sak någon gång, och nästa gång ämnet dras säger dom något i stil med "va?" eller "Va menaru?" ja ursh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 The CocaCola Company och deras marknadsföring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 The CocaCola Company och deras marknadsföring. Do explain. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 Do explain. De jag har uppfattat. Coca cola company stöder allt som har med usa att göra? nått i den stilen? Dom bidrar till en stor del av växthus effekten. They are evil! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 (redigerad) Do explain. Oh gosh, jag trodde det var ganska uppenbart... Ledtråd 1 Coke Zero och Coke Light De jag har uppfattat. Coca cola company stöder allt som har med usa att göra? nått i den stilen? Dom bidrar till en stor del av växthus effekten. They are evil! Redigerad 10 juni, 2008 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 De jag har uppfattat. Coca cola company stöder allt som har med usa att göra? nått i den stilen? Dom bidrar till en stor del av växthus effekten. They are evil! Boo-hoo. Usch vad jag stör mig på folk som efter att man bett om ursäkt fortsätter att hålla på som om man aldrig sagt förlåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 Oh gosh, jag trodde det var ganska uppenbart... Ledtråd 1 Coke Zero och Coke Light Vad är problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 Vad är problemet?Det säger väl sig själv? Eller nej, det gör det inte. Jag hatar folk som inte motiverar påståenden för man fattar inte ett piss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 De jag har uppfattat. Coca cola company stöder allt som har med usa att göra? nått i den stilen? Dom bidrar till en stor del av växthus effekten. They are evil! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 Det säger väl sig själv? Eller nej, det gör det inte. Jag hatar folk som inte motiverar påståenden för man fattar inte ett piss. Hit med femman! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 Vad är problemet? Vad är problemet? Hmm... jag som hade för mig att detta har varit under diskussion innan här någonstans på forumet. Vad är skillnaden mellan Coke Zero och Coke Light? Enligt CocaCola är Coke Zero en "läsk för killar med det bästa i livet utan tråkiga konsekvenser" som senare i informationsrutan på http://www.coca-cola.se (flik, produkter) omformuleras till "den ursprungliga smaken utan eventuella sockerkonsekvenser". Coke Light är däremot en sockerfri läsk som passar alla som inte kan eller vill inta socker. När du har läst motiveringen kan du jämföra [youtube-old]WB5aG4NyoYk[/youtube-old] och [youtube-old]WB5aG4NyoYk[/youtube-old] med valfri Coke Light-reklam, den som går på TV just nu finns inte på YouTube. Förutom att Coke Zero och Coke Light båda två är rent skitsnack (aspartam och ascesulfam, ni vet) så är det... lol... att den här världen behöver könsdelade Cocacolor för att The CocaCola Company ska kunna behålla en jämn köpkurva. Reklamerna i sig är ju rent absurda också, speciellt Coke Zero: Det är klart att du inte vill vara med mig när det finns så många andra kvinnor. Ring mig när du vill knulla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 Okej, nu hänger jag med lite bättre! Hmm, jag har inte ens tänkt på det där faktiskt. Men vad menar du med "Förutom att Coke Zero och Coke Light båda två är rent skitsnack (aspartam och ascesulfam, ni vet) så är det... lol..."? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EROLS_TRUMMA2 Skrivet 11 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2008 Norges svar på Filip&Fredrik. Fyfan, wanna-be's så det skriker om det. Och att dom visar det i sverige? WTF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 11 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2008 Okej, nu hänger jag med lite bättre! Hmm, jag har inte ens tänkt på det där faktiskt. Men vad menar du med "Förutom att Coke Zero och Coke Light båda två är rent skitsnack (aspartam och ascesulfam, ni vet) så är det... lol..."? Aspertam och ascesulfam är knappast nyttigare än socker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts