Djingis Skrivet 3 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2010 Vi har bara en klädbutik vid namn Hermans.. .. och vi har en vid namn "Pops" POPS!?!?!?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 3 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2010 .. och vi har en vid namn "Pops" POPS!?!?!?!? Karins Damshop > Pops Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2010 Vi har en allt-i-allo-affär där man kan köpa fleeceskjortor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 4 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2010 iTunes 10's nya ikon, hur tänkte dem? Fulaste ikonen jag sett på länge. Bort med dig från skrivbordet! före efter Håller med Saleen om att det är på tiden att CD-skivan försvinner, men de kunde gjort mycket bättre. Känns som att en praktikant hittade en sån där "gel button" tutorial på internet, och gjorde loggan på en timme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 4 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2010 Jag klarar visst förändring, det är bara det att den nya är asful och de kunde gjort den mycket bättre. Det är ändå Apple Hoho, Apple är väl det företag som har skapat de bästa gränssnitten i sina system? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 4 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2010 Hoho, Apple är väl det företag som har skapat de bästa gränssnitten i sina system? Ja, det var det jag menade. Nog kan de bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 4 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2010 Ja, det var det jag menade. Nog kan de bättre. Okej då förstår jag. Peace! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2010 (redigerad) Folk som sitter och skriker på mig som växeltelefonist, istället för att låta mig koppla fram dem till rätt person/avdelning. Stor mening, liksom... Redigerad 6 september, 2010 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 7 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2010 (redigerad) Okej då förstår jag. Peace! http://www.a2591.com/2010/09/alternate-itunes-10-icon-for-mac-users.html Här har du, AdrianG! Finns för Windows också. Redigerad 7 september, 2010 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 7 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2010 Vill klaga på nya studentmössorna man kan köpa, MED DOLD KAMERA. Kameran sitter fram i själva märket som brukar vara guld/silver och kan filma upptill 40 min. Kan tänka mig vad en sån hatt kan användas till av fel personer. Hur tänker folk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2010 Vill klaga på nya studentmössorna man kan köpa, MED DOLD KAMERA. Kameran sitter fram i själva märket som brukar vara guld/silver och kan filma upptill 40 min. Kan tänka mig vad en sån hatt kan användas till av fel personer. Hur tänker folk? Är sånt ens lagligt? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 7 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2010 Är sånt ens lagligt? :S Beställde våra hattar idag och då visade dom som var där mössan med kamera. Kan ju hända att något svin har mössa på under samlag eller något annat liknande. Den är ju rätt dold fär den sitter också, en full person tänker inte på det. http://www.abcgruppen.se/studentmossor/kameramossan.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 8 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2010 Jäääääääävla kö till Mediamarkts telefonlinje. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 8 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2010 Jag vill klaga, jag vill döda, jag vill rövknulla Windows. Jag hatar Windows. Varför finns det ens? Bara en uppmaning till alla som ska köpa en nya dator, gör som jag, köp en Mac. Har suttit i 2 timmar med syrrans dator nu och försökt få någon bra ur den, men fan heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2010 (redigerad) Jag hatar bloggar. + Jag vill klaga, jag vill döda, jag vill rövknulla Mac. Jag hatar Mac. Varför finns det ens? Bara en uppmaning till alla som ska köpa en nya dator, gör som jag, köp en Windows. Har suttit i 2 år med skolans Mac nu och försökt få någon bra ur den, men fan heller. Redigerad 8 september, 2010 av Gof 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 8 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2010 Jag vill klaga, jag vill döda, jag vill rövknulla Mac. Jag hatar Mac. Varför finns det ens? Bara en uppmaning till alla som ska köpa en nya dator, gör som jag, köp en Windows. Har suttit i 2 år med skolans Mac nu och försökt få någon bra ur den, men fan heller. Man ska inte klaga på ett operativsystem när användaren är problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 8 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2010 Man ska inte klaga på ett operativsystem när användaren är problemet. Gäller inte det för båda? Jag är inte det minsta van vid OSX så därför skulle jag inte klara av det alls. Skulle jag däremot bara ha använt mig av Mac de senaste åren så skulle jag ju ha svårt att kunna jobba med Windows 7. Eller? jag vill klaga på alla som påstår att det ena OS(:et) är bättre än det andra. Det är ju ganska uppenbart att det är något som beror helt o hållet på vad man vill kunna göra med datorn och på vilket sätt man vill göra det. Sen tycker jag att Mac:ar är bra mycket snyggare, fortfarande. Har ju iofs stylat min laptop med lite klistermärken men det ger inte för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 8 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2010 (redigerad) Egentligen har jag inget emot Windows. Har använt Windows sen 3.1 eller vad fan de första OS hette fram till och med Mars i år. Saken är väl den att Windows/Microsoft kör ett sånt fulspel. BIOS kommer ju från Apple från början, samma med de första designerna (Windows 3.1, rätta mig) snodde Windows av Apple. Sen förstår jag inte hur Apple klarar av att göra ett OS som man inte behöver ett virusprogram till men Microsoft inte klarar av det? Det var där grunden till mitt arga inlägg låg i: Virus och spyware. Och som redan sagt: Mac är snyggare. Och även snabbare och skönare att använda än Windows. Och som jag sa, jag har använt Windows i säkert 16 år, och så bestämde jag mig för att jag ville ha Mac. Övergången gick som smort. Redigerad 8 september, 2010 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 8 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2010 Sen förstår jag inte hur Apple klarar av att göra ett OS som man inte behöver ett virusprogram till men Microsoft inte klarar av det? Det var där grunden till mitt arga inlägg låg i: Virus och spyware. Det där har jag inte heller förstått. Är det så att många av de som skapar virus gillar Apple så pass mycket att de inte vill programera ett virus som angriper appledatorer eller har det att göra med att det bara är riktigt jävla svårt att göra något som kan skada ett OS från Apple? Kan det va så att alla sitter med Windows baserade datorer? Skumt, jag stör mig på det och vill klaga på att ingen gör något åt det. Ska köpa mig en Airbook eller va dom där skittunna heter och skapa virus i massor (Btw. skulle jag absolut inte ha något emot att ha en Mac, också. Vill helst inte ha det som "huvuddator" bara.) 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2010 Jag tror det har med att göra att man når ut till fler om man programmerar ett virus i Windows-kod än i Mac-kod. Det börjar bli populärare att skaffa virusprogram även till Mac nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts