Jump to content

Klagomuren

darkjak
 Share

Recommended Posts

iTunes 10's nya ikon, hur tänkte dem? Fulaste ikonen jag sett på länge. Bort med dig från skrivbordet! :angry:

före appleios42ip0dtunes091201004_103x88_1180851_0.jpg

efter appleios42ip0dtunes091201005_103x88_1180851_1.jpg

Håller med Saleen om att det är på tiden att CD-skivan försvinner, men de kunde gjort mycket bättre. Känns som att en praktikant hittade en sån där "gel button" tutorial på internet, och gjorde loggan på en timme.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är sånt ens lagligt? :S

Beställde våra hattar idag och då visade dom som var där mössan med kamera. Kan ju hända att något svin har mössa på under samlag eller något annat liknande. Den är ju rätt dold fär den sitter också, en full person tänker inte på det.

http://www.abcgruppen.se/studentmossor/kameramossan.html

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hatar bloggar.

+

Jag vill klaga, jag vill döda, jag vill rövknulla Mac.

Jag hatar Mac.

Varför finns det ens?

Bara en uppmaning till alla som ska köpa en nya dator, gör som jag, köp en Windows.

Har suttit i 2 år med skolans Mac nu och försökt få någon bra ur den, men fan heller.

Redigerad av Gof
  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill klaga, jag vill döda, jag vill rövknulla Mac.

Jag hatar Mac.

Varför finns det ens?

Bara en uppmaning till alla som ska köpa en nya dator, gör som jag, köp en Windows.

Har suttit i 2 år med skolans Mac nu och försökt få någon bra ur den, men fan heller.

Man ska inte klaga på ett operativsystem när användaren är problemet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man ska inte klaga på ett operativsystem när användaren är problemet.

Gäller inte det för båda?

Jag är inte det minsta van vid OSX så därför skulle jag inte klara av det alls.

Skulle jag däremot bara ha använt mig av Mac de senaste åren så skulle jag ju ha svårt att kunna jobba med Windows 7.

Eller?

jag vill klaga på alla som påstår att det ena OS(:et) är bättre än det andra. Det är ju ganska uppenbart att det är något som beror helt o hållet på vad man vill kunna göra med datorn och på vilket sätt man vill göra det.

Sen tycker jag att Mac:ar är bra mycket snyggare, fortfarande. Har ju iofs stylat min laptop med lite klistermärken men det ger inte för mycket. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Egentligen har jag inget emot Windows. Har använt Windows sen 3.1 eller vad fan de första OS hette fram till och med Mars i år.

Saken är väl den att Windows/Microsoft kör ett sånt fulspel. BIOS kommer ju från Apple från början, samma med de första designerna (Windows 3.1, rätta mig) snodde Windows av Apple.

Sen förstår jag inte hur Apple klarar av att göra ett OS som man inte behöver ett virusprogram till men Microsoft inte klarar av det?

Det var där grunden till mitt arga inlägg låg i: Virus och spyware.

Och som redan sagt: Mac är snyggare. Och även snabbare och skönare att använda än Windows.

Och som jag sa, jag har använt Windows i säkert 16 år, och så bestämde jag mig för att jag ville ha Mac.

Övergången gick som smort.

Redigerad av Karatemorfar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sen förstår jag inte hur Apple klarar av att göra ett OS som man inte behöver ett virusprogram till men Microsoft inte klarar av det?

Det var där grunden till mitt arga inlägg låg i: Virus och spyware.

Det där har jag inte heller förstått. Är det så att många av de som skapar virus gillar Apple så pass mycket att de inte vill programera ett virus som angriper appledatorer eller har det att göra med att det bara är riktigt jävla svårt att göra något som kan skada ett OS från Apple?

Kan det va så att alla sitter med Windows baserade datorer?

Skumt, jag stör mig på det och vill klaga på att ingen gör något åt det. Ska köpa mig en Airbook eller va dom där skittunna heter och skapa virus i massor :P

(Btw. skulle jag absolut inte ha något emot att ha en Mac, också. Vill helst inte ha det som "huvuddator" bara.)

• Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor