Gof Skrivet 29 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2010 Igår, under Djurgården - Jokerit så spelade DJn "Fanta och Rosé" i spelavbrotten. Hemskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 31 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2010 (redigerad) Jag vill klaga på att det går mot vinter och att sommaren är slut. Fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan vad jag hatar all köld, snö och tillsynes eviga mörker som omger under denna hemska årstid. Varje år när det går mot vinter hamnar jag i någon slags vinterkoma och spenderar ofta tiden med att planera och tänka på sommaren. Åh, sommar, du är så underbar. Grill, bad, utehäng med polare, långa ljumma sommarnätter med den där underbara doften som bara infinner sig under sköna sommarkvällar - det är ju det livet går ut på! Redigerad 31 augusti, 2010 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 31 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2010 Funny thing, vi känner the exact opposite. Vintern är ju det mysigaste på hela året. -- Jag vill klaga på SL. Dom kan inte ens hålla tiderna när det är +7C ute. Kommunal transport, alla förlorar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 31 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2010 Jag vill klaga på att det går mot vinter och att sommaren är slut. Fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan vad jag hatar all köld, snö och tillsynes eviga mörker som omger under denna hemska årstid. Varje år när det går mot vinter hamnar jag i någon slags vinterkoma och spenderar ofta tiden med att planera och tänka på sommaren. Åh, sommar, du är så underbar. Grill, bad, utehäng med polare, långa ljumma sommarnätter med den där underbara doften som bara infinner sig under sköna sommarkvällar - det är ju det livet går ut på! Det kanske är just den kalla vintern som gör att så pass många verkligen uppskattar när sommaren kikar fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 31 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2010 Det kanske är just den kalla vintern som gör att så pass många verkligen uppskattar när sommaren kikar fram. Jo, det är ju med all sannolikhet så det är för de flesta, säkert mig med. Men det känns så segt med vinter bara, även om jag i mitt förra inlägg verkade lite väl deprimerad.. för så farligt är det ju inte. Men ändå bläh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
goar Skrivet 1 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2010 Jag hatar att folk måste skrika hela tiden! Det är så jobbigt när folk ringer.Nej menhej.Och tillslut har man 100 procent tinnitus! //goar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 1 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2010 Jag vill klaga på att det går mot vinter och att sommaren är slut. Fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan vad jag hatar all köld, snö och tillsynes eviga mörker som omger under denna hemska årstid. Varje år när det går mot vinter hamnar jag i någon slags vinterkoma och spenderar ofta tiden med att planera och tänka på sommaren. Åh, sommar, du är så underbar. Grill, bad, utehäng med polare, långa ljumma sommarnätter med den där underbara doften som bara infinner sig under sköna sommarkvällar - det är ju det livet går ut på! Jag är med dig. Hela vägen . Varje gång jag är ute nu inser jag att jag är så långt ifrån sommaren man kan vara. Det är åtta månader kvar tills solen värmer ens lite grann. Det är mörkt vid nio-tiden, kallt hela tiden, och snart kommer solen försvinna bakom moln stora som Ryssland som ligger över landet från september till april. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2010 Jag är med dig. Hela vägen . Varje gång jag är ute nu inser jag att jag är så långt ifrån sommaren man kan vara. Det är åtta månader kvar tills solen värmer ens lite grann. Det är mörkt vid nio-tiden, kallt hela tiden, och snart kommer solen försvinna bakom moln stora som Ryssland som ligger över landet från september till april. Fast så fort solen tittar fram så blir det ju nästan T-shirt-varmt igen. Det vill jag klaga på: På morgonen är det svinkallt så man måste ha två tröjor på sig, men på eftermiddagen blir det istället så varmt så man knappt ens kan ha ena tröjan på sig. Vilket innebär att det blir en - två jobbiga tröjor att kånka runt på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
goar Skrivet 1 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2010 Fast så fort solen tittar fram så blir det ju nästan T-shirt-varmt igen. Det vill jag klaga på: På morgonen är det svinkallt så man måste ha två tröjor på sig, men på eftermiddagen blir det istället så varmt så man knappt ens kan ha ena tröjan på sig. Vilket innebär att det blir en - två jobbiga tröjor att kånka runt på. Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 1 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2010 iTunes 10's nya ikon, hur tänkte dem? Fulaste ikonen jag sett på länge. Bort med dig från skrivbordet! före efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 2 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2010 iTunes 10's nya ikon, hur tänkte dem? Fulaste ikonen jag sett på länge. Bort med dig från skrivbordet! före efter iTunes har blivit uppköpt av The Sims. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 2 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2010 Alla människor som ställer upp i Talang och sen bara står på scenen och sjunger... Jag vill ju för fan ha underhållning!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 3 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2010 iTunes 10's nya ikon, hur tänkte dem? Fulaste ikonen jag sett på länge. Bort med dig från skrivbordet! före efter Fuck yOoooooooooooouuu (fast på ett snällt sätt ^^) och alla som inte klarar förändring. Denna logotyp är såå mycket bättre i och med att iTunes inte pysslar huvudsakligen med CD-skivor längre. Det är ett av de programmen som verkligen tagit död på den uråldrade CD-skivan. Logotypen är ett positivt steg i rätt riktning och är ganska lik Adobe Photoshop's senaste logotyp. Laserblått på svart. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2010 Klagar på klädesbutiker i Eskilstuna. Jag har en butik som jag köper kläder i, kallad Ego. Visst, man kan väl hitta något på MQ ibland men de har gått från att vara en bra butik till en sämre. Carlings, JC och liknande butiker är ingenting för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2010 Klagar på klädesbutiker i Eskilstuna. Jag har en butik som jag köper kläder i, kallad Ego. Visst, man kan väl hitta något på MQ ibland men de har gått från att vara en bra butik till en sämre. Carlings, JC och liknande butiker är ingenting för mig. Vad har du att klaga på!? Vi har bara bara lindex, JC och Kappahl här - får resa 10 mil till Gävle för att ens få besöka MQ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2010 (redigerad) Vad har du att klaga på!? Vi har bara bara lindex, JC och Kappahl här - får resa 10 mil till Gävle för att ens få besöka MQ... Hur överlever du? Redigerad 3 september, 2010 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 3 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2010 Fuck yOoooooooooooouuu (fast på ett snällt sätt ^^) och alla som inte klarar förändring. Denna logotyp är såå mycket bättre i och med att iTunes inte pysslar huvudsakligen med CD-skivor längre. Det är ett av de programmen som verkligen tagit död på den uråldrade CD-skivan. Logotypen är ett positivt steg i rätt riktning och är ganska lik Adobe Photoshop's senaste logotyp. Laserblått på svart. Jag klarar visst förändring, det är bara det att den nya är asful och de kunde gjort den mycket bättre. Det är ändå Apple Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 3 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2010 Vad har du att klaga på!? Vi har bara bara lindex, JC och Kappahl här - får resa 10 mil till Gävle för att ens få besöka MQ... Vad har du att klaga på!? Vi har bara lindex och dressman :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 3 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2010 Vad har du att klaga på!? Vi har bara lindex och dressman :/ Vad har du att klaga på!? Vi har bara Sibylla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 3 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2010 Vi har bara en klädbutik vid namn Hermans.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts