Saleen Skrivet 11 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2010 Jag vill klaga på min uppkoppling. Jävla 8/1. Tar ju en förbannade evighet att ladda up skit på youtube. Jag har 24/8 och det går söligt för mig också ibland... fast bara på youtube. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 15 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2010 Fan har en så konstig känsla i kroppen just nu. Såg en video på fragbite om en kille som bus ringer till en familj och säger att deras son har dött. Hur fan kan man göra så? Vissa människor är riktigt störda i huvudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 15 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2010 Just nu så vill jag klaga på Iron maidens spotify reklam! Jag gillar iron maiden, inga tvivel om saken men sitter man och lyssnar på S & G så vill man fan inte höra ett sjukt fett klipp från the final frontier. Förstör hela känslan liksom. Dessutom har jag en konstig känsla i magtrakterna, hoppas det inte är något mer än just en känsla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 15 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2010 Fan vilken ångest! Vart försvann sommaren!? Det känns som om jag inte uträttat någonting nyttigt under hela tiden... särskilt nu när jag har en helvetes massa att göra sista veckan av min ledighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 15 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2010 Mig själv för jag inte har gjort något produktivt alls denna sommar! Var planerat en roadtrip Festival Besök i Stockholm Besök i Göteborg Fått ordning på bandet Inte ett piss har hänt, jag hatar mig själv så grymt mycket just nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2010 Mig själv för jag inte har gjort något produktivt alls denna sommar! Var planerat en roadtrip Festival Besök i Stockholm Besök i Göteborg Fått ordning på bandet Inte ett piss har hänt, jag hatar mig själv så grymt mycket just nu! Något liknande här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 16 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2010 Cyklisterna här inne i Stockholm. Fy fan. Man ska inte dra alla över en kam eller vad man nu säger, men majoriteten uppför sig jävligt illa. Not five minutes ago blev jag nästan påkörd av någon äldre dam som cyklade mot rött, och mig skyller hon på? Nej fy fan, innan vi utökar cykelbanorna kan dom ju börja visa lite trafikvett och ge fan i att cykla emot rött/enkelriktat och över hela gatan. Vi kan lika gärna förbjuda cyklar här inne och skapa bredare vägar, för right now är bara cyklisterna ivägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 16 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2010 Cyklisterna här inne i Stockholm. Fy fan. Man ska inte dra alla över en kam eller vad man nu säger, men majoriteten uppför sig jävligt illa. Not five minutes ago blev jag nästan påkörd av någon äldre dam som cyklade mot rött, och mig skyller hon på? Nej fy fan, innan vi utökar cykelbanorna kan dom ju börja visa lite trafikvett och ge fan i att cykla emot rött/enkelriktat och över hela gatan. Vi kan lika gärna förbjuda cyklar här inne och skapa bredare vägar, för right now är bara cyklisterna ivägen. Jag som precis tänkte skriva en insändare här i tråden om dessa avarter till människor, efter att ha kommit hem från en stadsvandring på Södermalm. Jag och min kamrat diskuterade helt seriöst ( ) om man inte skulle starta en underjordisk paramilitär grupp vid namn ACA (Anti Cyklistisk Aktion) för att motverka detta problem. Alerta alerta anti cyklista! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 17 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2010 Meh! Tänk för fan på mig då som eventuellt kommer tvingas flytta till Uppsala, cykelstaden! FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCCCCCCKKKKKK!!!!!! ARGHHHHHH!! HATAR HATAR HATAR CYKLISTER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 17 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2010 Hatar ni cyklister för att de är bra för miljön och för att ni inte själva orkar cykla trots att ni bor i en storstad där det är mycket smidigare och trevligare för stadsmiljön att cykla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2010 Hatar ni cyklister för att de är bra för miljön och för att ni inte själva orkar cykla trots att ni bor i en storstad där det är mycket smidigare och trevligare för stadsmiljön att cykla? För att cyklisterna inte respekterar andra trafikanter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 17 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2010 För att cyklisterna inte respekterar andra trafikanter? Gör dom inte? Tycker jag allt att dom gör. Har faktiskt inte stött på en enda cyklist som ansett att någon annan ska försvinna från trafiken. Enbart idioter som kör bil som vill bli av med cyklister eller gångtrafikanter. Det är något jag vill klaga på! Billister som tror att de äger 5km omkrets kring sin bil och kan köra hur som helst. Eller som anser att bara för att de betalar vägskatt så kan de förstöra vägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 17 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2010 (redigerad) Hatar ni cyklister för att de är bra för miljön och för att ni inte själva orkar cykla trots att ni bor i en storstad där det är mycket smidigare och trevligare för stadsmiljön att cykla? Det är inte främst casualcyklister jag tycker illa om, utan de där äckliga svettiga idrottskillarna med åtsittande träningsdräkt och solbrillor. Det enda som verkar röra sig i deras små skallar när de sitter där på sin sadel (läs tron) är "Jag ska fram jag ska fram jag ska fram jag ska fram". Många är de gånger som jag blivit nästan påkörd av en sån där jävel som inte ens har en ringklocka på styret! Edit: Denn typ av person: Redigerad 17 augusti, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2010 Gör dom inte? Tycker jag allt att dom gör. Har faktiskt inte stött på en enda cyklist som ansett att någon annan ska försvinna från trafiken. Enbart idioter som kör bil som vill bli av med cyklister eller gångtrafikanter. Det är något jag vill klaga på! Billister som tror att de äger 5km omkrets kring sin bil och kan köra hur som helst. Eller som anser att bara för att de betalar vägskatt så kan de förstöra vägen. Jag tycker dagligen jag ser cyklister här i Östersund som antingen inte ser sig för när de kör över övergångsställen (observera övergångsställen, inte cykelöverfarter), eller är allmänt ouppmärksamma så fort de kommer i närheten av biltrafiken. Visst, man ska inte vara kaxig för att man sitter i en bil, men nog fan får cyklisterna bättra på sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2010 Gör dom inte? Tycker jag allt att dom gör. Har faktiskt inte stött på en enda cyklist som ansett att någon annan ska försvinna från trafiken. Enbart idioter som kör bil som vill bli av med cyklister eller gångtrafikanter. Det är något jag vill klaga på! Billister som tror att de äger 5km omkrets kring sin bil och kan köra hur som helst. Eller som anser att bara för att de betalar vägskatt så kan de förstöra vägen. Dock har ju du inte en aning om hur trafiksituationen ser ut på de ställen de talar om. Jag irriterar mig också rätt ofta på vårdslösa cyklister i centrala Stockholm, många blåser på trots att de har rött och bryr sig inte nämnvärt om huruvida man får tvärnita som bilist eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 17 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2010 Dock har ju du inte en aning om hur trafiksituationen ser ut på de ställen de talar om. Jag irriterar mig också rätt ofta på vårdslösa cyklister i centrala Stockholm, många blåser på trots att de har rött och bryr sig inte nämnvärt om huruvida man får tvärnita som bilist eller inte. Fast alla cyklister i stockholm slänger sig väl inte bara rakt ut i gatan? ska det generaliseras så kör ju varenda stockholmare bil som en idiot också så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2010 Fast alla cyklister i stockholm slänger sig väl inte bara rakt ut i gatan? ska det generaliseras så kör ju varenda stockholmare bil som en idiot också så! Det är väl självklart att inte alla beter sig så, tror knappast någon hymlat om något annat. Detta till trots så verkar det enligt egen utsago finnas en förhållandevis stor minoritet som verkar agera enligt en annan mentalitet när det gäller att komma fram fort och effektivt; något som verkligen kan vara irriterande för andra på vägarna och gatorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 17 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2010 Det är väl självklart att inte alla beter sig så, tror knappast någon hymlat om något annat. Detta till trots så verkar det enligt egen utsago finnas en förhållandevis stor minoritet som verkar agera enligt en annan mentalitet när det gäller att komma fram fort och effektivt; något som verkligen kan vara irriterande för andra på vägarna och gatorna. Ja självklart gör det det. Ungefär som att det finns billister som anser att man inte behöver blinka, gångtrafikanter som anser att bara för att det är ett övergångsställe behöver man inte se sig för och muslimer som flyger plan in i hus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2010 Ja självklart gör det det. Ungefär som att det finns billister som anser att man inte behöver blinka, gångtrafikanter som anser att bara för att det är ett övergångsställe behöver man inte se sig för och muslimer som flyger plan in i hus Hänger som vanligt inte alls med i vad det är du försöker få fram genom att peka på självklara och i det här fallet helt irrelevanta situationer. Har man varit med om en situation där folk betett sig vårdlöst i trafiken och orsakat irritation och problem är fullständigt befogat att skriva om det i en tråd som klagomuren så en diskussion behövs knappast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 17 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2010 (redigerad) Jag vill klaga på människor som är idioter. Redigerad 17 augusti, 2010 av Plaisir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts