Jump to content

Klagomuren

darkjak
 Share

Recommended Posts

Kan tänka mig att chocken och den plötsliga anspänningen också bidrar till att en del känslor svallar över sen när man väl "landat". Det är ju trots allt något som händer på bråkdelen av en sekund så innebörden av vad som inträffade - och vad som hade kunnat inträffat - brukar slå en först efteråt. Så brukar jag kunna behandla liknande situationer iaf.
Nu när du frågar har jag faktiskt inte en aning.

Kanske för att det har hänt massa knas på senaste som gjort mig instabil och att nu helt utan vilje slafsade sönder ett djur utlöste det.

Aye, det känns som en rätt naturlig reaktion nu när jag tänker efter. Hoppas du har återhämtat dig!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill klaga på dom som tror att man är mer kär i kärleken än i tjejen i fråga. Vad vet dom? Man gråter väll inte konstant i sex veckor för att man saknar kärleken, utan för att man saknar den med henne.

Nej nu bär det av mot kallsvetten och mardrömmarnas värld. Godnatt kamrater.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill klaga på dom som tror att man är mer kär i kärleken än i tjejen i fråga. Vad vet dom? Man gråter väll inte konstant i sex veckor för att man saknar kärleken, utan för att man saknar den med henne.

Nej nu bär det av mot kallsvetten och mardrömmarnas värld. Godnatt kamrater.

Förstår dig. Men alltså. Om hon kan låta dig må såhär utan att vilja åtminstone träffas o försöka få dig att må lite bättre är hon fan inte värd det. Och ja jag vet hur jävla svårt det är att tänka så nu. Men du kommer inse det snart. Du kommer inse att du är för ung för att låta ditt liv gå i kras över en tjej.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill klaga på posten. Hur kan dom skicka ett paket som ska till stockholm (huddinge) till Orust på västkusten. Till min pappas tjejs stuga där.

När det står klart och tydligt på paketet vart det ska. (Min adress här i huddinge). Idioter.

Vem beställde? alltså vad står det för namn och så vidare? För när jag beställde saker hem till min morsa även fast jag står skriven här hos min far så kom det hit bara just därför.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vem beställde? alltså vad står det för namn och så vidare? För när jag beställde saker hem till min morsa även fast jag står skriven här hos min far så kom det hit bara just därför.

Det var på mitt namn och hem adressen hit. Så tycker det är konstigt att det hamnade där. Har ju inget med det hurset att göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jävla skitposten!

Igår skickade en kille från Karlskoga ett paket till mig, han lämnade in det tio över sex vilket gjorde att den inte hann med gårdagens last. Har spårat paketet säkert 20 gånger idag och NU, ett dygn senare dyker följande status upp: "4 aug, 18.45 Örebro, fel på streckkod bla bla... Försändelsen kan bli försenad" och ovanför det "4 aug 18.45 Örebro, sorterad".... Örebro på en jävla dag?! Finns det någon chans att jag får paketet imorn??? Jag MÅSTE nämligen för jag åker utomlands på fredagmorgon!!!!

Snälla ge mig lite hopp, det måste väl i alla fall komma till Stockholm imorgon? Vet ni om man kan åka till centralterminalen eller vafan det heter där allt hamnar och hämta den där istället för att vänta ytterliggare en dag på avin + att den ska hamna nere i mitt centrum??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill också klaga på posten, eller rättare sagt bussgods.

Jag har fått ett SMS om att jag har ett paket att plocka ut i Söderhamn, 56 mil härifrån. Paketet är dessutom skickat från Jönköping, vilket förvirrar mig ännu mer. Jag har dessutom inget att plocka ut som jag själv beställt, så jag fattar fan inte varför jag får SMS om det. 2000:- i efterkrav på skiten också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag köpte ett "NYTT" spel på tradera. När jag ska skapa ett onlinekonto så står det att CD-nyckeln redan används. ;PPPppPpPPPPPpp :)

Lite naivt av mig att tro att spelet var orört kanske. Men det suger eftersom jag köpte det just för att lira online! Har i och för sig både namn, adress och telefonnummer till säljaren så bara jag tar mig i kragen så borde det inte vara så svårt att få honom att avinstallera skiten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Folk som tar åt sig för snabbt!

Exempelvis om jag har skrivit ett litet blogg inlägg eller bytt till något nertryckande PM på msn så ska VARENDA JÄVEL TRO ATT DET ÄR DOM JAG MENAR.

Shit, jag umgås verkligen med fel folk. Jag hade skrivit en grej på facebook igår om hur jag hatade en viss person, 5 minuter senare hade nästan hela min vänlista svarat på statusen och skrivit "Jaa du kan ju dra åt helvete du med"

Idioter!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Folk som tar åt sig för snabbt!

Exempelvis om jag har skrivit ett litet blogg inlägg eller bytt till något nertryckande PM på msn så ska VARENDA JÄVEL TRO ATT DET ÄR DOM JAG MENAR.

Shit, jag umgås verkligen med fel folk. Jag hade skrivit en grej på facebook igår om hur jag hatade en viss person, 5 minuter senare hade nästan hela min vänlista svarat på statusen och skrivit "Jaa du kan ju dra åt helvete du med"

Idioter!

Ahmen ursäkta mig då!!!! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor