AngryAxel Skrivet 25 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2010 (redigerad) Tre döda (två föräldrar, ett barn?) och flera skadade, varav i trafikolycka. cuz of this så var jag hemma kl 20 istället för kl 16.15 inte nice. Det är verkligen synd om dig, som kom hem tre timmar och fyrtiofem minuter senare än planerat. Redigerad 25 juli, 2010 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2010 http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7520981.ab cuz of this så var jag hemma kl 20 istället för kl 16.15 inte nice.As. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 25 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2010 http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7520981.ab cuz of this så var jag hemma kl 20 istället för kl 16.15 inte nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 25 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2010 Eller hur ja!? Skulle en 30+ sitta och skicka kedjebrev. Det är ungar som gör det. Nämn EN 30 åring som du vet som sitter och skickar kedjebrev. De som skickar kedjebrev är brudar, de skickar oftast sånsa där sockersöta brev, ofta handlar det om nått sött som är på väg att dö. Elelr så är det nån yngre. Pia Åman, min mamma, Pat Saxin, Ulrika Saxin, Josefin Englöv, Sara Vikingsdotter med mera. Det är oftare 30+ människor som "ska skicka en rolig grej till sina polare på mailen" och småbarn. Känner du dig träffad eftersom du verkar reagera ytterst defensivt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2010 Det är verkligen synd om dig, som kom hem tre timmar och fyrtiofem minuter senare än planerat. As. Precis vad jag menar. Förbannade bussar som går och krockar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2010 Okej, det med att man inte kan umgås med olika åldersgrupper var ganska klumpigt och, i ordets rätta bemärkelse, omoget sagt av mig. Tar tillbaka det helt. Men ja, det finns inga vettiga människor som skickar kedjesms. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2010 Okej, det med att man inte kan umgås med olika åldersgrupper var ganska klumpigt och, i ordets rätta bemärkelse, omoget sagt av mig. Tar tillbaka det helt. Men ja, det finns inga vettiga människor som skickar kedjesms. Fan vad jag gillar dig Kebab. <3 Verkar vara en sån skön lirare. Skulle vara fett kul att strukturera upp en riktig forumträff. Typ på ett/en hotell/färja. Ska bjuda dig på en öl då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 26 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2010 Precis vad jag menar. Förbannade bussar som går och krockar. Jag är så jävla sur på CBS. Jävla idioter, helt seriöst undrar man hur fan de tänker. Criminal Minds som går på CBS, en av mina favoritserier. Säsong 5 har nu avslutats, i slutet hade de ett avsnitt där de introducerade karaktärerna i en spinoff (Minds 2.0), som ska göras. Nu CBS valt att inte förlänga kontraktet med A.J Cook, som spelar en av huvudkaraktärerna, och en annan huvudrollsinnehavare, Paget Brewster kommer få betydligt mindre 'screen time'. Anledningen är såklart 'financial'. Men det är så jävla puckat. De två vet jag är favoriter hos många tittare, främst kvinnliga (och det känns som att det är rätt många tjejer som följer serien). Dessutom framstår det som ett väldigt sexistiskt beslut, det är sex huvudkaraktärer med dem inräknade, tre killar och tre tjejer, men den andra tjejen har betydligt mindre screen time än övriga. Dessutom tar de helt bort den snyggaste! Och om de har så jävla svårt med ekonomin, vafan startar de då en spinoff, som är basically samma grej fast med sämre skådespelare och tråkigare karaktärer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 29 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2010 Börjar på att bli oerhört irriterad på min bror. Han har en lägenhet i Svenstavik - där jag bor. Han kommer hem till mig och äter för att vi splittar ändå på mat när vi är in till Östersund och handlar. Okej, kan jag gå med på. Använder mitt internet.. Utan att beställa eget. Okej, lite irriterad. POWER-NAPPAR I MIN SÄNG, NÄR JAG HAR SAGT ÅT HONOM ATT JAG INTE VILL ATT HAN GÖR DET. UTAN ATT FRÅGA. NÄR HAN HAR EN BIL SOM HAN ÅKER GRATIS I. SOM STÅR UTANFÖR MIN LÄGENHET. OCH HAN KAN INTE ÅKA HEM FÖR DET ÄR JU "JOBBIGT". DÅ BÖRJAR JAG FAN I MIG SE RÖTT. HAN KLAGAR PÅ ATT JAG ÄR "LAT" MEN SJÄLV MÅSTE HAN MOOCHA MIN SÄNG FÖR ATT HAN ÄR FÖR LAT FÖR ATT ÅKA HEM? GAAHHHHHH, IRRITATION. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 29 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2010 Börjar på att bli oerhört irriterad på min bror. Han har en lägenhet i Svenstavik - där jag bor. Han kommer hem till mig och äter för att vi splittar ändå på mat när vi är in till Östersund och handlar. Okej, kan jag gå med på. Använder mitt internet.. Utan att beställa eget. Okej, lite irriterad. POWER-NAPPAR I MIN SÄNG, NÄR JAG HAR SAGT ÅT HONOM ATT JAG INTE VILL ATT HAN GÖR DET. UTAN ATT FRÅGA. NÄR HAN HAR EN BIL SOM HAN ÅKER GRATIS I. SOM STÅR UTANFÖR MIN LÄGENHET. OCH HAN KAN INTE ÅKA HEM FÖR DET ÄR JU "JOBBIGT". DÅ BÖRJAR JAG FAN I MIG SE RÖTT. HAN KLAGAR PÅ ATT JAG ÄR "LAT" MEN SJÄLV MÅSTE HAN MOOCHA MIN SÄNG FÖR ATT HAN ÄR FÖR LAT FÖR ATT ÅKA HEM? GAAHHHHHH, IRRITATION. Sparka ut han/Låt han inte få komma över? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2010 Börjar på att bli oerhört irriterad på min bror. Han har en lägenhet i Svenstavik - där jag bor. Han kommer hem till mig och äter för att vi splittar ändå på mat när vi är in till Östersund och handlar. Okej, kan jag gå med på. Använder mitt internet.. Utan att beställa eget. Okej, lite irriterad. POWER-NAPPAR I MIN SÄNG, NÄR JAG HAR SAGT ÅT HONOM ATT JAG INTE VILL ATT HAN GÖR DET. UTAN ATT FRÅGA. NÄR HAN HAR EN BIL SOM HAN ÅKER GRATIS I. SOM STÅR UTANFÖR MIN LÄGENHET. OCH HAN KAN INTE ÅKA HEM FÖR DET ÄR JU "JOBBIGT". DÅ BÖRJAR JAG FAN I MIG SE RÖTT. HAN KLAGAR PÅ ATT JAG ÄR "LAT" MEN SJÄLV MÅSTE HAN MOOCHA MIN SÄNG FÖR ATT HAN ÄR FÖR LAT FÖR ATT ÅKA HEM? GAAHHHHHH, IRRITATION. Hur kommer det sig att du tillåter honom att göra allt det där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 29 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2010 (redigerad) Sparka ut han/Låt han inte få komma över? Han bor i närheten, han har lagat mat åt mig de närmsta tre månaderna och han är just nu min enda vän som är i närheten. Det låter definitivt som ett smart drag. Hur kommer det sig att du tillåter honom att göra allt det där? Han är brodern. Storebrodern. Han lagar mat åt mig, jag ger honom sällskap eftersom han är lite socialt-handikappad. Han är en sån där som känner behovet av att prata med andra osv. Och vi är bra mycket tightare än vad andra bröder oftast är, iom. allt vi har varit med om tillsammans igenom alla dessa år. Men, oavsett det så är det irriterande iom. att jag brukar inte gilla att ha folk i min närhet i längre perioder - och 3 - 4 månader nu börjar på att bli irriterande. Redigerad 29 juli, 2010 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 29 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2010 Han bor i närheten, han har lagat mat åt mig de närmsta tre månaderna och han är just nu min enda vän som är i närheten. Det låter definitivt som ett smart drag. Nvm then Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 30 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2010 Körde på ett rådjur förut när jag övningskörde. Fan vad konstigt allt känns nu, grät för första gången på flera flera år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 30 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2010 Körde på ett rådjur förut när jag övningskörde. Fan vad konstigt allt känns nu, grät för första gången på flera flera år. Damn. Låter jobbigt.. Rådjurets öde säger väl sig självt, eller? hur gick det för er människor och bilen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 30 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2010 Körde på ett rådjur förut när jag övningskörde. Fan vad konstigt allt känns nu, grät för första gången på flera flera år. Det är fan obehagligt. Själv grät jag inte däremot kände jag ett jävla obehag när jag såg djuret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 30 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2010 (redigerad) 80väg, fångade djuret i luften så den flög åt sidan. Tvärnitade och kollade bakspegeln där jag ser den försöka kravla sig in till kanten. Åkte till brandstationen som låg ett par hundra meter därifrån, som sen skulle ringa en jägare. Inte en buckla på bilen men en del blod. Redigerad 30 juli, 2010 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 30 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2010 Körde på ett rådjur förut när jag övningskörde. Fan vad konstigt allt känns nu, grät för första gången på flera flera år. Oj, sjukt tråkigt, beklagar. Men varför sorgen? För att du dödat ett djur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 30 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2010 Kan tänka mig att chocken och den plötsliga anspänningen också bidrar till att en del känslor svallar över sen när man väl "landat". Det är ju trots allt något som händer på bråkdelen av en sekund så innebörden av vad som inträffade - och vad som hade kunnat inträffat - brukar slå en först efteråt. Så brukar jag kunna behandla liknande situationer iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 30 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2010 Oj, sjukt tråkigt, beklagar. Men varför sorgen? För att du dödat ett djur? Nu när du frågar har jag faktiskt inte en aning. Kanske för att det har hänt massa knas på senaste som gjort mig instabil och att nu helt utan vilje slafsade sönder ett djur utlöste det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts