Jump to content

Klagomuren

darkjak
 Share

Recommended Posts

Jag blir tokig på min bror.

Hela tiden så säger han att jag aldrig har koll på vart jag har mina saker (Vilket jag förövrigt har, men ibland händer det att jag inte kommer ihåg vart jag har mina saker.). Men om jag någonsin påpekar att det är HAN som ALDRIG har koll på sina papper, nycklar, mobiler, super bort kläder osv så blir han skogstokig och säger att "JA DET KOMMER JU FRÅN RÄTT KÄFT!!"

Redigerad av Mordos
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nästan samma sak som Gof sa. Fast jag är mer inne på alla dessa jävla äckliga kedje sms som jag får HELA JÄVLA TIDEN!

"om du inte skickar tillbaka det här till mig älskar du mig inte och ikväll kommer din stora kärlek...." SDAIODHASUIDHASUIDHASUIDHASUIDU VAD ÄR FEL PÅ MÄNNISKOR?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nästan samma sak som Gof sa. Fast jag är mer inne på alla dessa jävla äckliga kedje sms som jag får HELA JÄVLA TIDEN!

"om du inte skickar tillbaka det här till mig älskar du mig inte och ikväll kommer din stora kärlek...." SDAIODHASUIDHASUIDHASUIDHASUIDU VAD ÄR FEL PÅ MÄNNISKOR?

Dom vill ju visa att dom älskar någon... typ.. eller nåt.. Äh.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Folk som skickar kedjesms är antingen 10-15 år gamla eller 30+ och godtrogna. Och när man är i vår ålder borde man inte umgås med någon av de grupperna!

Men så är jag väl lite petig med, har rageat ett antal gånger på folk som har mailat mig för att de tror att de ska få en gratis iPod...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Folk som skickar kedjesms är antingen 10-15 år gamla eller 30+ och godtrogna. Och när man är i vår ålder borde man inte umgås med någon av de grupperna!

Jasså?!

Du är väl 22? Du anser dig vara för ung för att ha en kompis som är 30?

För det första hatar även jag kedje brev/sms/mail osv. Svarar aldrig på dem. Blir alltid lika förvånad över hur pass dumma folk är. Hur kan de ens gå på det. PSNbreven tex, skicka detta till 50 användare så kommer PSN fortsätta vara gratis. Tror sony baserar det på ett kedjebrev.

Eller skicka detta till 100 människor annars dör den stackars flickan.

Sen är det ju tråkigt att du minimerar din umgängeskrets till bara dem i din ålder. Jag har 4 syskon 20-32 år

Festar/umgås ofta med dem och deras kompisar och det fungerar utmärkt.

Om jag har en middag tex så varierar åldern från 21-40 skulle jag tro, och alla synkar. Det är vilken atetyd och mognad man har som avgör hur man funkar med andra ur en annan åldersgrupp, inte åldern i sig.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jasså?!

Du är väl 22?

För det första hatar även jag kedje brev/sms/mail osv. Svarar aldrig på dem. Blir alltid lika förvånad över hur pass dumma folk är. Hur kan de ens gå på det. PSNbreven tex, skicka detta till 50 användare så kommer PSN fortsätta vara gratis. Tror sony baserar det på ett kedjebrev.

Sen är det ju tråkigt att du minimerar din umgängeskrets till bara dem i din ålder. Jag har 4 syskon 20-32 år

Festar/umgås oftas med dem och deras kompisar och det fungerar utmärkt.

Om jag har en middag tex så varierar åldern från 21-40 skulle jag tro, och alla synkar. Det är vilken atetyd och mognad man har som avgör hur man funkar med andra ur en annan åldersgrupp, inte åldern i sig.

Det roligaste måste ändå vara allt skit på Facebook.

"Click here to see how Google might look in 2080!!!" etc.

"Petition to keep Facebook Free"...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jasså?!

Schebabben är 20, men jag ser allt problemet. Jag är 23 och har vardagliga kompisar som sträcker sig från typ 18-40. Det var trångsynt av Kebab att ens påpeka att han inte skulle hänga med folk i dom åldrarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det roligaste måste ändå vara allt skit på Facebook.

"Click here to see how Google might look in 2080!!!" etc.

"Petition to keep Facebook Free"...

hehe jo. Men det jag inte förstår är parallellen Kebab drar mellan kedjebrev och att umgås med äldre/yngre personen en än själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hehe jo. Men det jag inte förstår är parallellen Kebab drar mellan kedjebrev och att umgås med äldre/yngre personen en än själv.

Generalisering, pga. att det oftast alltid har varit yngre/lite äldre som alltid har gjort så. 20 - 28 brukar inte göra så oftast. Undantag, ja, men det är oftare man ser 30+ och -18 som kör stenhårt på kedjebrev.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Generalisering, pga. att det oftast alltid har varit yngre/lite äldre som alltid har gjort så. 20 - 28 brukar inte göra så oftast. Undantag, ja, men det är oftare man ser 30+ och -18 som kör stenhårt på kedjebrev.

Eller hur ja!?

Skulle en 30+ sitta och skicka kedjebrev. Det är ungar som gör det. Nämn EN 30 åring som du vet som sitter och skickar kedjebrev.

De som skickar kedjebrev är brudar, de skickar oftast sånsa där sockersöta brev, ofta handlar det om nått sött som är på väg att dö. Elelr så är det nån yngre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eller hur ja!?

Skulle en 30+ sitta och skicka kedjebrev. Det är ungar som gör det. Nämn EN 30 åring som du vet som sitter och skickar kedjebrev.

De som skickar kedjebrev är brudar, de skickar oftast sånsa där sockersöta brev, ofta handlar det om nått sött som är på väg att dö. Elelr så är det nån yngre.

Vet att ett par gamla släktingar (50+) har skickat kedjebrev, har även fått ett par själv som innehåller signatur från folk som jobbar på seriösa ställen och troligen är över 30

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jasså?!

Det kebab menade (tror jag) är att åldern inte spelar nån roll, bara det att jag umgås med folk som är osäkra på sig själva och förmodligen inte kommer växa upp heller!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kebab menade (tror jag) är att åldern inte spelar nån roll, bara det att jag umgås med folk som är osäkra på sig själva och förmodligen inte kommer växa upp heller!

Omogna och osäkra vet jag inget om. Folk som skickar kedjebrev är två sorter. Troll och folk som är så dumma att dom tror på skiten. Trollen går att umgås med, men som som tror på skiten är ett obotligt fall, det bästa du kan göra är att beställa tid till tvångskastrering för en sådan människa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor