Jump to content

Klagomuren

darkjak
 Share

Recommended Posts

Kanske världens minsta störande skit som finns, men jag stör mig så grymt mycket på det!

Ni vet när ni är inne på facebook, så får ni upp tips om folk ni kan känna till höger? Just det vill jag klaga på!

"david d. davidsson 20 gemensamma vänner" JAMEN Bara för att dom känner honom behöver inte betyda att JAG känner fanskapet.. BLAAAAH

Bara att kryssa så kommer inte den tillbaka igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mygg och knott, på riktigt. Har dom inget bättre för sig än att ligga och smårunka på dagarna och sedan ge sig ut i svärmar alá tusental och förpesta en med deras äckliga åsyn. Det går ju för fan inte vistas utomhus efter solen har försvunnit ner bakom träden, typ 8-ish. Jag har nog under helgens gång, utan att överdriva fått 50 stora, synliga bett.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mygg och knott, på riktigt. Har dom inget bättre för sig än att ligga och smårunka på dagarna och sedan ge sig ut i svärmar alá tusental och förpesta en med deras äckliga åsyn. Det går ju för fan inte vistas utomhus efter solen har försvunnit ner bakom träden, typ 8-ish. Jag har nog under helgens gång, utan att överdriva fått 50 stora, synliga bett.

+1

Håller med dig där så förbannat irriterande speciellt när man sitter på stranden och tar det lugnt så kommer dessa fanskap.

Så nästan enda utvägen är att springa ner till vattnet 50 tals gånger.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De där allra minsta jävlarna, svidknott, som är så små att man omöjligt kan se dem komma flygandes är fan värst. Gick ut ett litet tag efter att det hade regnat igår och blev blitzkreigad av en hel pluton dylika varelser... Deras bett känns fanimej mer än ett från ett "vanligt" knott eller mygg också och åtminstone jag kan få stora, fula, röda prickar efter att ha blivit biten.

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mygg och Knott oh yes!

Fast det konstiga är att vi inte har så jätte mycket mygg och knott här som vi har haft tidigare år!

Det som jag stör mig så sjukt mycket på är att om man åker till Österfärnebo (som ligger 2 mil ifrån där jag bor) så är det som en vägg av mygg/knott precis överallt du går!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

http://www.tv3.se/program/danska-hollywoodfruar

Ja vi elsker hollywood är ju inte bara dumma blondiner som lever på sina makars pengar, utan även norskor som har det bra ställt på egen hand. Men visst, förstår inte vitsen med något av dessa program.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor