Kioshi Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Det hände något superkonstigt när jag satte mig ner och skulle lira SA i onsdags: husen blev inte skarpa efter jättelång tid!! Jättekonstigt. Grejen är att det är på Xbox! Är det något jag kan göra? Jag behöver akut hjälp; det är inte lika roligt att lira längre! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 (redigerad) Det hände något superkonstigt när jag satte mig ner och skulle lira SA i onsdags: husen blev inte skarpa efter jättelång tid!! Jättekonstigt. Grejen är att det är på Xbox! Är det något jag kan göra? Jag behöver akut hjälp; det är inte lika roligt att lira längre! :'( Så var det för mig på PS2 en gång, öppnade den och gjorde den ren från damm. Efter det har det flytit på bättre. Kan ju va värt ett försök? Redigerad 22 juni, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kioshi Skrivet 22 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Tack för tipset! ska testa det. Men alla andra spel funkar bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Tack för tipset! ska testa det. Men alla andra spel funkar bra Så var det för mig också. Antog att det var för att SA var mest krävande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kioshi Skrivet 24 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 När jag skulle ta isär xboxen stod det på fem olika språk typ att man absolut inte fick ta isär den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 När jag skulle ta isär xboxen stod det på fem olika språk typ att man absolut inte fick ta isär den Har plockat isär min ps2 ett antal gånger utan att det har gått sönder, dock så bör du vara försiktig och pilla inte på lasern. Men innan du gör detta så bör du fundera för garantin går ut om du öppnar den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Så det smartaste vore att gå till affären där du köpte den och be dem öppna, alt laga den istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts