Vice. Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Precis som allt annat beror det på hur ordet i fråga används. "F*n Brassarna är bra på att grilla kebab" Bra "F*n de där Brassarna har inte här att göra och de borde dö" Dåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Att kategorisera någon eller något kan vara på både gott och ont. Tänk efter när ni kategoriserar. Var förnuftiga och rättvisa. Öh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 (redigerad) Kanske Svenne låter rasistiskt, iriterande när invandrarna springer och håller på med det där. Ska dom fan springa och förolämpa Svenskar med Svenne så behöver dom inte vara där överhuvudtaget! För guds skull. Vote: Nej. Inget av orden är rasisitiskt. Svenne används dock på ett negativt sätt i vissa fall, men inte ordet Brasse. Redigerad 23 juni, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Vote: Nä. Jag tycker inte det låter rasistiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Nej det är inte rasistiskt enligt min åsikt. Men jag saknar Magnus och Brasse nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Ordet Svenne är ju bara en förkortning till Svensk. . Exempel: "Tjena din svenska galning! Hur mår du idag då?" ...... "Tjena din svenne! hur mårs det?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Men svenskar är väl ingen ras? Vi är väl vita precis som finländare och engelsmän och polacker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Brassestol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts