h_90 Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Vet att det ska finnas nån modd som gör att det blir gasres i motorcyklarna, eller man ska ändra nåt i handlig filen eller nåt, går det eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Om du söker på forumet lär du hitta trådar ang. att ända egenskaperna för fordonen, fart. etc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
h_90 Skrivet 22 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Om du söker på forumet lär du hitta trådar ang. att ända egenskaperna för fordonen, fart. etc Har gjort det men jag hitta igenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Det finns tydligen en motorcykel i orginal sa som får gasres när man trycker fullt. Finns nån tråd om den här i gtasajten har jag för mig. (men kan bara få dan på ett speciellt sätt) Så om den har det, så kan man ju fixa så alla har det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Tror den heter NRG-500 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Tror den heter NRG-500 Japp, men det är en speciell nrg 500. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Japp, men det är en speciell nrg 500. Typ den man använder i Mcskolan (inte Mc' donald's* ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 NRG-500 står nere i hamnen i San Fierro, under ett tak tillen båtdocka. (brevid båten där du köper/säljer bilar Finns även i vissa parkeringshus runt omkring i städerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 NRG-500 står nere i hamnen i San Fierro, under ett tak tillen båtdocka. (brevid båten där du köper/säljer bilar Finns även i vissa parkeringshus runt omkring i städerna Jo det vet vi, men det är inte den nrg-500 som vi letar efter. Ante_freeman: japp, den är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikke3D Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Hmm? gasres? menar ni att den ska stegra? för annars är det ju bara att trimma? tanka handling programmet! och sen öppnar ni handling.cfg? svårt eller!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Hmm? gasres? menar ni att den ska stegra? för annars är det ju bara att trimma? tanka handling programmet! och sen öppnar ni handling.cfg? svårt eller!! Går den upp på bakan då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikke3D Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Går den upp på bakan då? japp;) precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 japp;) precis Jaså Trodde bara den accelererade bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Jag skulle tro att det är den NRGn som står utanför skolan? Iallafall när man "övar" med den NRGn så reser den sig när an gasar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikke3D Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Jaså Trodde bara den accelererade bättre asså menar du gasres? då antar ja att den accelerar bättre:P men stegra då "drar man upp den på bakan" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 asså menar du gasres? då antar ja att den accelerar bättre:P men stegra då "drar man upp den på bakan" Ja, men tror inte gta sa har så avancerad fysik att den reser sig, de hade iaf inte gta vc. Men vi vill ju dra på bakan utan att behöva röra "bakhjuls knappen" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikke3D Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Ja, men tror inte gta sa har så avancerad fysik att den reser sig, de hade iaf inte gta vc. Men vi vill ju dra på bakan utan att behöva röra "bakhjuls knappen" Ja eller hur!! jag har en bil som jag lyckades trimma så bra att när man "kopplar" in hydraliken så stegrar den! om man trycker på H så att hela bilen höjer sej! , fört gasar man sen H då stegrar den en bra bit;) skit coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Ja eller hur!! jag har en bil som jag lyckades trimma så bra att när man "kopplar" in hydraliken så stegrar den! om man trycker på H så att hela bilen höjer sej! , fört gasar man sen H då stegrar den en bra bit;) skit coolt Fan va najs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts