fido vercetti Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 (redigerad) Ja i morgon kommer stunden som vi ps2 ägare har väntat på: LCS kommer till ps2. Själv beställde jag det redan i Februari Men nu till saken: Har ni redan beställt spelet eller ska ni köpa det i morrn? Edit:Råkade skriva fel på topicens namn. Nån snäll mod som kan fixa? Redigerad 22 juni, 2006 av fido vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Ja i morgon kommer stunden som vi ps2 ägare har väntat på: LCS kommer till ps2. Själv beställde jag det redan i Februari Men nu till saken: Har ni redan beställt spelet eller ska ni köpa det i morrn? Edit:Råkade skriva fel på topicens namn. Nån snäll mod som kan fixa? Tja eftersom det är midsommar imorrn = röd dag kan man inte gå till affären och köpa det samma med post tror jag, jag hoppas på att få den idag runt straxm ed posten har beställt från webhallen.com och dom brukar vara rätt tidiga med leveransen när det gäller bokning kan alltid hoppas att jag får den idag men antagligen inte =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 22 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 (redigerad) Tja eftersom det är midsommar imorrn = röd dag kan man inte gå till affären och köpa det samma med post tror jag, jag hoppas på att få den idag runt straxm ed posten har beställt från webhallen.com och dom brukar vara rätt tidiga med leveransen när det gäller bokning kan alltid hoppas att jag får den idag men antagligen inte =/ Just det det är röd dag i morrn Aja får la vänta till måndag men det är det värt Som jag säger om ps2 laddningstider: Den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge Redigerad 22 juni, 2006 av fido vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Det stämmer att posten inte delar ut post på lördagar eller helgdagar, men det är då Inte röd dag i morgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Om allt går som det ska, så får jag spela GTA LCS ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 22 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Det stämmer att posten inte delar ut post på lördagar eller helgdagar, men det är då Inte röd dag i morgon. VAAAAAAAAAA? ÄR DET INTE?!!! Jaaaaa det är det inte,kollade nu. Så förhoppningsvis får jag spelet i morrn om jag har tur, för jag beställde det ju i februari Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Balla Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Asså hallå? gta lcs kom idag ju? jag fick det i brevlådan imorrse klockan 11:20 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 22 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Asså hallå? gta lcs kom idag ju? jag fick det i brevlådan imorrse klockan 11:20 :D Releasen är den 23:e(i morgon) men vissa fick det idag. Jag får det nog i morrn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Nu har jag spelet. Nu ska jag spela. Wiiie, första GTA på PS2 efter oktober 2004. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 22 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Nu har jag spelet. Nu ska jag spela. Wiiie, första GTA på PS2 efter oktober 2004. Betyg på spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
V-Master Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Köpte mitt i torsdas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts