Heatpump Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Hej. Det jävlas för mig å det kopiösaste. Jag ÄGER området´=allt grönt, det sket sig med Denise..men what ever. Jag får inte upp nån markör, oavsett tid på dygnet, vid Sweets hus, vilket gör att jag kommer inte vidare...vad gör jag för fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel_al Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Om du köper spelet kommer det att funka, har en lösning om du inte orkar springa till affären: sätt på nån trainer eller fuska så att du har oöndligt med liv gå sedan till stället hon är och spring ut ur huset (utan henne) sen springer du in igen och då går det att släcka den "stora" eldern som inte går att släcka annars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Heatpump Skrivet 21 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 (redigerad) Har köpt spelet...jajjamen, spenderat pengar. Har tagit mig till dess att det borde vara de sista uppdraget, men inget händer hos sweet, ingen röd markör alls...vad kan jag ha gjort för fel Redigerad 21 juni, 2006 av Heatpump Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Vilket var det senaste uppdraget du gjorde? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Heatpump Skrivet 21 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Vilket var det senaste uppdraget du gjorde? los sepolcuras är det sparat som. sen har jag ägnat tiden åt gängkrig, men nu äger jag som sagt stan, Denise har gjor slut och det går inte vidare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 los sepolcuras är det sparat som. sen har jag ägnat tiden åt gängkrig, men nu äger jag som sagt stan, Denise har gjor slut och det går inte vidare Ah, ok. Har du gjort alla uppdrag åt Caesar? Kolla noga om du inte ser någon ikon på kartan. Kan låta dumt, men folk har missat saker förut. T.e.x. $-tecknet. Du kommer märka vad jag menar längre in i spelet. Det du ska göra i LS innan... ja... först 6 uppdrag för Sweet 2 för Caesar 3 för Ryder 4 för Big Smoke 4 för OG Loc 2 för CRASH(Pulaski och Tenpenny) 2 för Sweet igen Och efter det... så ska det vara ett uppdrag hos Sweet igen. Reuniting the families. Åh. Vilket härligt uppdrag. Hoppas du får igång det iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Heatpump Skrivet 22 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Nu så...bugar å bockar..tack för hjälpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts