The Balla Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Har ni beställt spelet?... det släpps imorrn ju:P:P:P Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Nu hamnade du väl lite fel va? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Balla Skrivet 21 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Fan va ja hatar alla tråkmånsar på detta forum... bara kommer på klagomål att lägga på varandras trådar, istället för att bara skita i frågan om den inte angår dem eller svara på det man "oftast" frågar? är det svårt? Ingen som ens tänkt köpa det till ps2? skrämmande Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Har tyvärr inget ps2 så det blir omökligt för mig. Eller kommer detta ut på äxboxs också? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Balla Skrivet 21 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Har tyvärr inget ps2 så det blir omökligt för mig. Eller kommer detta ut på äxboxs också? Asså jag skulle tro det iaf... men inte ännu på några månader:/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Och vad fan är det här då? Inte är de något LCS-forum i alla fall.. det ligger en trappa ner. *Megasuck* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts