thotim Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Hmm. Nu 21:14 hände något skumt på MSN. En efter i min kontaktlista går offline. Snart är alla offline och då blir även jag disconnectad. Ringde min kompis för att höra om något var fel på hans. Då sa han att han hade samma problem. Har detta hänt för er? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Hyes. Frenzy försvann nyss och sedan betades ett flertal personer av. Fidel Castro är här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Alla från min MSN-lista är offline just nu, snackade med några kompisar via Ventrilo, precis samma sak för dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 (redigerad) Oj, alla är offline ^^ hade inte märkt det. Redigerad 21 juni, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Alla på min msn försvann även dom, loggar man ut kan man inte komma in igen. Exakt samma har hänt med alla andra jag frågat. Fitt msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 GAAAAAAAAAH.. de finns än daaatooor trääääd.. anveeeeeend dääääääääään! och en ÄMM ÄSS ÄNN träääd finns det också... LBLBLLB suck.. fan va jobbigt med alla datorproblemstrådar... du har ju varit medlem också så du borde ju veta om dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Samma här, vart lite kluven när jag såg att ingen var inne. hata msn ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Oh my God !. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Undrar vad fan det har för problem Har inte folk rätt att snacka med varandra så vet jag inte vad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 En efter en så börjar folk komma in för mig igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 5 online på min listan nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Fräsigt, jag testar att logga in och se om jag är en i de drabbades skara. ... ... ... ... ... ... Jag kommer inte ens in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Och där rök msn för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 It's ze punishment. Vi som inte trodde på att msn skulle kosta pengar. Dom stängde ner det i förtid. SCARY SHIZNIT! Nej, men det står nog på msns sida eller något sådant vad felet är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Mitt funkar perfekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Nu fungerar msn för mig, men vet inte om alla som är online är online för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Nu funkar det för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Är det inte lite onördigt att göra en tråd om att msn inte funkar i 5 minuter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Jag är fortfarande offline Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 (redigerad) --><div class='quotetop'>QUOTE(kalle.b @ Jun 21 2006, 22:06) <{POST_SNAPBACK}></div><div class='quotemain'><!--quotec--> Är det inte lite onördigt att göra en tråd om att msn inte funkar i 5 minuter? Redigerad 21 juni, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts