Karatemorfar Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Beror på om jag badar, för det tycker jag är som att "duscha" men det är ju nu det, när det är sommar. men duschar mellan 3-5 gånger i veckan . kan inte duscha mer för jag har så torr hy, så jag får mycket finnar på ryggen ifall jag duschar mer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Nää men om man är ute så får man bakterier vare sig man vill eller inte. Du vet att det inte är bra att hålla sig helt borta från bakterier? Familjer utan minsta lilla dammråtta har lågt immunförsvar. Jag duschar ungefär varannan dag, och är i princip aldrig sjuk. Samma princip som att skala potatisen; det finns mest näring i skalet, men alla skalar dem för att det känns fräschare. Nu är det väl inte direkt illa att skala potatisen, det får man göra om man vill, men jag gör det inte. (Mest för att jag inte känner någon skillnad, och för att jag inte orkar). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Varje dag, inte för att jag svettas som en gris utan att jag har lite små tvångstankar.. ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 (redigerad) Äckel Håret mår inte äns bra av att man duschar varje dag. Inte kroppen heller. Jag dushar efter behov. Blir väl 4-5 gånger i veckan. Ibland mer om det är något speciellt. Redigerad 26 juni, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 4 gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Vet inte exakt, brukar variera, För jag mer träningar vissa veckor än andra veckor... så det varierar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Typ nästan varje dag. Im staying clean. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
acolyte Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 En gång om året Nee bara skoja typ 2-3 gånger i veckan kanske, ingen här ute bryr sig om man är skitig eller nått ändå så Hehe, så sant... nä men jag duschar kanske 2-3 gånger / vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Duscha vad är det? (ursäkta ironin^^) Näää..Varannan dag ungefär.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Sen är det inte bra för huden att duscha för ofta, då torkar den ut. Själv duschar jag 4-7 gånger i veckan, beror på vad som händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 4-6grr i veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 När jag orkar och behöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 (redigerad) Ibland bara en gång..När jag är I stugan kan det bli fler. Kanske förklarar varför jag alltid har rakvatten på mig. Edit: Borde stå ''Två, jag är smutsig <3'' Redigerad 29 juni, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts