Matteus Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 När det behövs, brukar bli 3-4 gånger i veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Alla dagar utom lördag & söndag om det inte är något speciellt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Vi har ett badkar och det kan jag inte duscha i utan att det stänker vatten. Så jag "duschar" mig i handfatet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 3-4 ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Varje dag, händer att det blir flera gånger ibland om jag är överdrivet svettig, men vanligtvis duschar jag varje morgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 (redigerad) Typ 2 gånger i vecka (kan bli 3)... beror lite på. Om jag har grisat lite mycket så duschar jag direkt den dagen. Men om det har varit lungt o jag har inte sprungit eller svettats så. Redigerad 24 juni, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Det värkar som att folk på forumt bara duschar när dom har varit svettiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Duscha ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Det värkar som att folk på forumt bara duschar när dom har varit svettiga. När duschar du då? När du rullat i bajs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Ni får gissa hur ofta jag duschar Vote: Den där som resulterar med varannan dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 När duschar du då? När du rullat i bajs? Hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 När duschar du då? När du rullat i bajs? Nää men om man är ute så får man bakterier vare sig man vill eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Nää men om man är ute så får man bakterier vare sig man vill eller inte. DU får bakterier på dig även när du sitter vid datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Nää men om man är ute så får man bakterier vare sig man vill eller inte. Du är säkert ett sånt tvångstankefreak som inte klarar av att ta i t.ex handtag på allmän plats utan att först tvätta av handtaget och sen tvätta händerna efteråt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 DU får bakterier på dig även när du sitter vid datorn. Ännu större anledning att duscha varje dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Du är säkert ett sånt tvångstankefreak som inte klarar av att ta i t.ex handtag på allmän plats utan att först tvätta av handtaget och sen tvätta händerna efteråt. Nej... absoulut inte! Snarare tvärt om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Nej... absoulut inte! Snarare tvärt om. Quotade Moroni_Family. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Varje dag oftast, innan jag går och lägger mig. Kanske skiter i det på helgerna om jag inte ska någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Minst 5 dagar, vissa veckor och dagar fler gånger. Under bandysäsongen blir det dock minst 2x varje dag, typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Ännu större anledning att duscha varje dag. Har du hört om svensken som dog av bakterier bara för han inte dushade dagligen? .......Inte jag heller Men jag dushar typ 1 gång om dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts