Jump to content

Hur många gånger i veckan duschar du?

I lol
 Share

Hur många gånger i veckan duschar du, oftast.  

122 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 92
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Oftast så badar jag istället för duscha, vi har ju trots allt badkar. Gjorde det nyss. Skönt. >_<

Förresten, vi måste elda, här på landet, för att kunna duscha nu för tiden eftersom oljan blivit extremt dyr. På vintrarna brinner alltid brasan eftersom vi måste hålla värmen inomhus, men på sommaren behövs inte det vilket gör att du måste springa ner till källaren så fort du vill duscha. Det är anledningen till att jag duschar mer på vintern än på sommaren, som L_Voll undrade.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vem är äckligast egentligen? Den som duschar varannan dag, eller den som svettas som en jävla gris och måste duscha varje dag? Man duschar sig ju efter behov.
Ord på det!

Jag duschar när jag känner mig dirty helt enkelt. Man får inte bli helt fri från bakterier, då tål man ingenting tillslut. Samma sak med städning i hemmet, lite dammtussar under soffan och sängen skadar inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Beror helt på vad jag gjort under dagen.

Har man LANat eller nått sånt och sitter i ett rum en stor hög med folk som spelar natten lång

så duschar man ju.

Men är det en dag man bara tar det lugnt så behöver man ju inte precis duscha samma dag.

Men nu för tiden är man ute mycket, å utomhus äre varmt. Så det blir ju en del duschande då.

Vote: 4-6 ggr.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

4-6, men nu när jag är hos farsan är de 1 gång varannan vecka :ph34r: (jo, helt sant, först gick golvet till vår riktiga dusch sönder, sen byggde vi utedusch och nu glömde han betala elleräkningen så jag kan inte duscha där heller >_< )

Varför kan du inte duscha för att han glömde betala elleräkningen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varje dag.

Är dock morgontrött, så jag vaknar aldrig tidigt nog att hinna duscha på morgonen... blir på kvällen istället!

*Edit*

Duschar även en gång extra innan jag ska nånstans. Typ festa eller nåt.

Svettdoft är knappast nåt tjejer går igång på, och lita på mig, dom sniffar värre än blodhundar!

Redigerad av darkjak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför kan du inte duscha för att han glömde betala elleräkningen?

Han kanske bor på landet. Vårat vatten stannar när vi inte har någon ström >_<

Själv duschar jag varje dag. Och skulle jag mot all förmodan inte göra det (vid oplanerade sovmorgonar t.ex.) så tvättar jag håret och ansiktet+armhålorna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han kanske bor på landet. Vårat vatten stannar när vi inte har någon ström >_<

Själv duschar jag varje dag. Och skulle jag mot all förmodan inte göra det (vid oplanerade sovmorgonar t.ex.) så tvättar jag håret och ansiktet+armhålorna.

Samma här, skulle fan inte kunna gå till skolan utan att ha duschat innan på morgonen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor