R2D2 Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Skolvardagar, varje dag. Skolhelger, någon av dagarna. Lov, när jag känner att det behövs. Mellan 2 och 5 gånger i veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Varanan dag ungefär. Ibland varje. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 2-3 dagar i veckan. Behövs inte mer för mig, blir aldrig jättesvettig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 (redigerad) Oftast så badar jag istället för duscha, vi har ju trots allt badkar. Gjorde det nyss. Skönt. Förresten, vi måste elda, här på landet, för att kunna duscha nu för tiden eftersom oljan blivit extremt dyr. På vintrarna brinner alltid brasan eftersom vi måste hålla värmen inomhus, men på sommaren behövs inte det vilket gör att du måste springa ner till källaren så fort du vill duscha. Det är anledningen till att jag duschar mer på vintern än på sommaren, som L_Voll undrade. Redigerad 21 juni, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 7-9 gånger per vecka. Mindre nu på sommarlovet. Men det är ju när jag går i skolan som jag lever mitt "vanliga" liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Moroni_Family är störd, lev med det. Du med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 21 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Du med. Jag vet dock inget som gör The Dude störd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Jag vet dock inget som gör The Dude störd Äsch, tror inte att vi behöver diskutera detta Ååå duscha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Vem är äckligast egentligen? Den som duschar varannan dag, eller den som svettas som en jävla gris och måste duscha varje dag? Man duschar sig ju efter behov.Ord på det! Jag duschar när jag känner mig dirty helt enkelt. Man får inte bli helt fri från bakterier, då tål man ingenting tillslut. Samma sak med städning i hemmet, lite dammtussar under soffan och sängen skadar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Varje dag förutom lördagar. Vote: 4-6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Duschar varje skoldags-morgon för att vakna ordentligt. Nu på sommaren blir det väl 5-6 gånger/vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Beror helt på vad jag gjort under dagen. Har man LANat eller nått sånt och sitter i ett rum en stor hög med folk som spelar natten lång så duschar man ju. Men är det en dag man bara tar det lugnt så behöver man ju inte precis duscha samma dag. Men nu för tiden är man ute mycket, å utomhus äre varmt. Så det blir ju en del duschande då. Vote: 4-6 ggr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 4-6, men nu när jag är hos farsan är de 1 gång varannan vecka (jo, helt sant, först gick golvet till vår riktiga dusch sönder, sen byggde vi utedusch och nu glömde han betala elleräkningen så jag kan inte duscha där heller ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 4-6, men nu när jag är hos farsan är de 1 gång varannan vecka (jo, helt sant, först gick golvet till vår riktiga dusch sönder, sen byggde vi utedusch och nu glömde han betala elleräkningen så jag kan inte duscha där heller ) Varför kan du inte duscha för att han glömde betala elleräkningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 22 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Varför kan du inte duscha för att han glömde betala elleräkningen? Klart han kan duscha, men duschen värmdes väl på El så det blir lite kalt om rumpan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Klart han kan duscha, men duschen värmdes väl på El så det blir lite kalt om rumpan Ah, man är väl en Rambo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Varannan dag typ. Men nu på sommarn så badar man ju istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 (redigerad) Varje dag. Är dock morgontrött, så jag vaknar aldrig tidigt nog att hinna duscha på morgonen... blir på kvällen istället! *Edit* Duschar även en gång extra innan jag ska nånstans. Typ festa eller nåt. Svettdoft är knappast nåt tjejer går igång på, och lita på mig, dom sniffar värre än blodhundar! Redigerad 23 juni, 2006 av darkjak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Varför kan du inte duscha för att han glömde betala elleräkningen? Han kanske bor på landet. Vårat vatten stannar när vi inte har någon ström Själv duschar jag varje dag. Och skulle jag mot all förmodan inte göra det (vid oplanerade sovmorgonar t.ex.) så tvättar jag håret och ansiktet+armhålorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Han kanske bor på landet. Vårat vatten stannar när vi inte har någon ström Själv duschar jag varje dag. Och skulle jag mot all förmodan inte göra det (vid oplanerade sovmorgonar t.ex.) så tvättar jag håret och ansiktet+armhålorna. Samma här, skulle fan inte kunna gå till skolan utan att ha duschat innan på morgonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts