PsychoSweden Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Duschar varannan dag. O de andra dagarna rakar ja mig, o då tvättar ja av mig också. Borde duga me de tycker ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Ni som duschar mindre på sommaren: Varför? Man svettas ju mer på sommaren. Menar ni att ni inte duschar för att det inte är skola? Jag duschar i alla fall mer på sommaren, är ofta svettig när jag vaknar, det vill man ju inte gå runt med, sen brukar man bli svettig i solen eller på jobbet. Efter gymmet också, fast det är ju hela året. Jag duschar mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Varje morgon dushar jag. Ibland också på kvällarna. Samma här. Morgonen är en självklarhet för mig och ibland så kan det vara skönt att ställa sej i duschen innan man går och lägger sej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Smart att ha 2 och 3 i 2 olika svarsalternativ.. 4-5 gånger brukar jag duscha en normal vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roller_Girl Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Vem är äckligast egentligen? Den som duschar varannan dag, eller den som svettas som en jävla gris och måste duscha varje dag? Man duschar sig ju efter behov. Den som dushar varannan dag. Om man nu inte bara sitter framför datorn dygnet runt så bör man dusha varje dag dels för att du under en dag blir smutsig lite över allt och dels för att du blir fräshare och luktar mindre svett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Ni som duschar mindre på sommaren: Varför? Man svettas ju mer på sommaren. Menar ni att ni inte duschar för att det inte är skola? Jag duschar i alla fall mer på sommaren, är ofta svettig när jag vaknar, det vill man ju inte gå runt med, sen brukar man bli svettig i solen eller på jobbet. Efter gymmet också, fast det är ju hela året. Jag duschar mycket. Vet inte riktigt... softar mer på skolan helt enkelt. För lat. Duschar ju när vi har gympa minst 2 gånger iallafall... och sen nån gång till hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Vem är äckligast egentligen? Den som duschar varannan dag, eller den som svettas som en jävla gris och måste duscha varje dag? Man duschar sig ju efter behov. Man måste inte bara duscha om man e svettig. Kanske du tror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Duschar om jag inte pallar sitta i badkaret. Så det blir(på sommaren) ca 5 gånger per vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Nu på sommaren så blir det väl runt 12 gånger i veckan. Annars när det är skola och skit är jag lat och orkar inte duscha, så kanske 5 gånger i veckan då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 4 - 6 gånger i veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Man måste inte bara duscha om man e svettig. Kanske du tror. Så länge du inte badar i gyttja hinner du inte dra på dig så mycket mer än svett på två dagar. Det är inte bra att duscha för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Moroni_Family är störd, lev med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Det är inte bra att duscha för mycket. Det har du rätt i. Men o andra sidan så klarar jag inte av morgonen om jag inte duschar. Och klarar ofta inte av nätterna om jag inte duschar. Men jag tycker för övrigt inte att folk som duschar varannan dag är äckliga. Om man duschar varannan dag i veckan och inte är en sån som svettas mycket så gör inte det mig ett dugg. Det är som du säger Siana , man duschar efter sina behov. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Moroni_Family är störd, lev med det. Kunde inte sagt det bättre själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Kunde inte sagt det bättre själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Vart osäker och visste inte vad jag skulle ta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Kunde inte sagt det bättre själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 1-2 ggr om dagen, beror på vad jag gör och hur jag känner mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 4-6 gånger. Pico... och duschen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Det är ju olika beroende på vad man gör varje dag. Inställer mig hursomhelst på varannan dag-sidan, även om det kan bli mer eller mindre. Vote: 4-6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts