I lol Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 3, 4 gngrr i veckan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 2-3... kanske lite mindre nu på sommaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 1 gång per dag, alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 2-3... kanske lite mindre nu på sommaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 4 - 6. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Alla dagar, mer eller mindre. Cyklar hem från jobbet och det är 1,5 mil i högt tempo så jag blir rätt svettig. Sedan är det slltid skönt att komma nyduschad på festerna te helgen så det blir nästan dusch varje dag =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Två gånger om dagen, asgött att duscha varje morgon och kväll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Varje dag såklart. Dumt att skriva: 3, 4 (normalt). Varje dag e normalt. Fan va äckligt att gå runt vissa dagar utan att duschat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roller_Girl Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 2 ggr om dagen iaf, ser det som en självklarhet att duscha varje dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 21 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Varje dag såklart. Dumt att skriva: 3, 4 (normalt). Varje dag e normalt. Fan va äckligt att gå runt vissa dagar utan att duschat. Normalt sägs oftast vara varannan dag och det motsvarar 3, 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Normalt sägs oftast vara varannan dag och det motsvarar 3, 4 Äckel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 21 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Äckel Käften makaron Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.E Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 En gång i månaden, ungefär. ...eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Minst 2 ggr/dag 1 gång på morgonen och 1 gång efter att jag tränat och innan jag lägger mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Äckel Vem är äckligast egentligen? Den som duschar varannan dag, eller den som svettas som en jävla gris och måste duscha varje dag? Man duschar sig ju efter behov. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Vem är äckligast egentligen? Den som duschar varannan dag, eller den som svettas som en jävla gris och måste duscha varje dag? Man duschar sig ju efter behov. Så sant, så sant. Sen är det inte bra för huden att duscha för ofta, då torkar den ut. Själv duschar jag 4-7 gånger i veckan, beror på vad som händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Vem är äckligast egentligen? Den som duschar varannan dag, eller den som svettas som en jävla gris och måste duscha varje dag? Man duschar sig ju efter behov. Håller med, man duschar ju inte bara för att det ska va så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 En gång om året Nee bara skoja typ 2-3 gånger i veckan kanske, ingen här ute bryr sig om man är skitig eller nått ändå så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Varje morgon dushar jag. Ibland också på kvällarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Vote: Varje dag. Men det stämmer inte riktigt. Rätt ofta skiter jag i det och nu på sommaren så blir det väl aldrig av Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts