Officer Hernandez Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Ja, som jag skrev i rubriken... Då jag ska in på MSN eller Hotmail, så går det inte? Och det verkar inte vilja gå till sig av sig självt. Vad kan man göra åt det? Då jag ska logga in står det: "Du kunde inte loggas in på Windows Live Messenger på grund av att inloggningsnamnet inte finns eller för att lösenordet är ogiltigt" Men det kan ju inte stämma, eftersom jag har varit på både hotmail OCH MSN tidigare idag. Någon som har en susning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Finns en msn topic. Sök. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Caps Lock? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 21 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Caps Lock? Nix... Har inte på Caps Lock. Det är något annat, men jag fattar bara inte vad det är?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roller_Girl Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Kommer inte heller in, min kontaktlista var tom tidigare så antar att det är nere för alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Nix... Har inte på Caps Lock. Det är något annat, men jag fattar bara inte vad det är?! Skulle dra en vild gissning på Shift Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 (redigerad) Kommer inte heller in, min kontaktlista var tom tidigare så antar att det är nere för alla. Nopp, funkar/har funkat finfint för mig. Redigerad 22 juni, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Min brorsa har exakt samma problem. Han skriver sin mail adress och sen sitt lösenord men efter en stund kommer det upp en ruta som det står "MSN kan inte hitta användaren eller lösenordet". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts