DYos Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Okej.. så här ligger det till: Jag tog upp SA härom dagen efter typ ett års uppehåll, och började modda igen igår. Hittade en bil jag hade lagt in förut som ja ville ha tillbaka till orginal, så jag bytte tillbaka dff och txd filen i gta3.img, men bilen ändrades inte! Och idag försökte jag ersätta en orginal bil med en nerladdad, och samma sak hände där, ingen förändring. och då har jag ändrat i både gta3.img, vehicles.ide, carmods.dat osv. Har som sagt ett rätt moddat SA som det är, men har aldrig haft det här problemet förut. Vad har jag missat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Prova Rebuilda arkivet med IMG tool. Något annat vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 21 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Åh jippie tjoho.. såg just va ja hade gjort för fel... har ändrat i min backup gta3.img hela tiden! Klantarsle som man är.. suck i H--v-te Sry för onödigt nytt topic... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts