Jokergirl Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Ja.I sektionen spel som liknar GTA Borde inte Postal finnas med?Ja menar..Det e rätt så likt.Förutom att man inte kan sno bilar..Eller kan man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Ja.I sektionen spel som liknar GTA Borde inte Postal finnas med?Ja menar..Det e rätt så likt.Förutom att man inte kan sno bilar..Eller kan man? Liknar GTA gör det, men jag tycker att den officiella tråden verkar räcka till diskutioner om spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 GTA är och förblir ett "bilspel", då du större delen av tiden kör bil. Det är ju själva idén med spelet så. I postal finns det inte bilar alls, så jag ser inte hur Postal är likt GTA mer än att det är 3D och man kan döda folk (Vilket det finns tusentals spel till som gör). Så, Nej helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 (redigerad) Vart är Boiling point då? Man kör bilar och gör uppdrag. Men det är väl förstås ett First Person spel, inte en GTA klon. Redigerad 22 juni, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 GTA är och förblir ett "bilspel", då du större delen av tiden kör bil. Det är ju själva idén med spelet så. I postal finns det inte bilar alls, så jag ser inte hur Postal är likt GTA mer än att det är 3D och man kan döda folk (Vilket det finns tusentals spel till som gör). Så, Nej helt enkelt. Det finns hur många bilar som helst. Men som du säger, det finns inga likheter med GTA för utom mer än att det är 3D och man kan döda folk och att man är brunhårig i båda spelan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Det finns hur många bilar som helst. Men som du säger, det finns inga likheter med GTA för utom mer än att det är 3D och man kan döda folk och att man är brunhårig i båda spelan. Får jag då fråga, hur många av bilarna kan man köra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 (redigerad) Får jag då fråga, hur många av bilarna kan man köra? Ja visst får du det. Inga är svaret!? Men det finns fortfarande många bilar även om du inte kan köra dem. (om det nu var mitt svar till StellHell som du syftade på) Redigerad 22 juni, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Ja visst får du det. Inga är svaret!? Men det finns fortfarande många bilar även om du inte kan köra dem. (om det nu var mitt svar till StellHell som du syftade på) Ja eftersom GTA för det mesta handlar om att just köra bil, och det är något du inte kan göra i postal så passar inte det in i GTA liknande spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Ja eftersom GTA för det mesta handlar om att just köra bil, och det är något du inte kan göra i postal så passar inte det in i GTA liknande spel. Nej, det är sant men det var inte det jag påpekade. Jag påpekade StellHells felaktiga kommenter, att det inte finns bilar i Postal 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Total overdose borde det ha ett eget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 GTA är en blandning av FPS och ett bilspel. Därför är det många spel som är ganska lika GTA men som bara har en del av dom två. Postal är ett FPS, och är därför inte ett GTAliknande spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Total overdose borde det ha ett eget? Total Overdose var bara kul tills man klarat storyn, sen tröttnar man ju. Inte värt att ge det ett nytt forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Total Overdose var bara kul tills man klarat storyn, sen tröttnar man ju. Inte värt att ge det ett nytt forum. Tänkte nästan det. Har bara kört demot och blev inte särskilt imponerad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 (redigerad) GTA är en blandning av FPS och ett bilspel. Därför är det många spel som är ganska lika GTA men som bara har en del av dom två. Postal är ett FPS, och är därför inte ett GTAliknande spel. Gta är ett TPS, inte FPS . Total overdose kan man inte säga inte är likt GTA iallafall. Tror dock inte att det skullr bli mycket topics om spelet. Redigerad 23 juni, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Gta är ett TPS, inte FPS . Total overdose kan man inte säga inte är likt GTA iallafall. Tror dock inte att det skullr bli mycket topics om spelet. Finns FPS moddar. Och jag sa aldrig att det va ett FPS, syftade mest på att det va ett shoot'em up.. Och bilspel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts