darkjak Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Nu kan du väl vara snäll och berätta för mig vart det står midsommarafton. Står bara midsommar, vilket jag räknar som hela helgen. Men många firar både midsommarafton och midsommardagen. Och om du inte har fattat det så är midsommarafton dagen innan midsommardagen. Precis som julafton är innan juldagen och påskafton är innan påskdagen! Jag vet ärligt talat inte hur jag ska fira. Var snack om att klassen skulle ordna nåt, men ingen har bestämt nåt ännu... Börjar bli lite panik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Call me old fashion, men visst är det trevligt när en vacker dam sha-sha-sha-shakar sin bakdel mot ens skrev på ett rökigt dansgolv, medan årets dos av one hit wonders skränar högt och vilt från högtalaranläggningen. Det är den ultimata parningsritualen för den här generationens kvinnor. Det kan omöjligtvis slå snett. Om så vore fallet, skulle hela den uppbyggda samvarostrukturen som vårt folkslag har skapat genom åren, helt enkelt, förtvina och dö. I alternativa verkligheter, studeras vårat beteende på zoologiska institut, och på Discovery Channel kan man bevittna svettiga hanar som springer och köper drinkar till översminkade honor, i ett desperat försök att främja sig hos det kvinnliga djuret. Men studier visar att honan är otroligt petig [i vissa fall även orimlig] när det kommer till att välja partner. Men helt plötsligt händer det: primitiv djungelmusik dånar ut från högtalarna och på dansgolvet kan man se hur hanen blygsamt dansar sig närmare honan, som redan är i full fart med att vicka och skaka på bakdelen, i hopp om att hitta en partner som kan leva upp till hennes standard. Är jag den enda här som kan blunda och se en reptilliknande version av Steve Irwin som dokumenterar denna händelse. "Oi! And it looks like the female has chosen her mate! Isn't it beautiful?! Now, we don't wanna get to close, we might scare 'em! Ah fuck it, now look as I shove my claw up his arse!" Världen är rätt märklig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Inget planerat för mig, blir nog PCW med brorsan eller nostalgi dag med Nintendo 64 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Mazze_ Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Ska stanna hemma hos datorn, TVn och katterna ensam i flera timmar och man kan göra preciiis vad man vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Ska dra iväg till några polare och kusiner om nån timme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Står ett X-BOX med en jävla massa spel på.. Blir väl till att spela! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 (redigerad) Min polare är kvar WAAAAAAHH!!!!! Edit: Blev inget drickande för nykteristerna i år heller .... Redigerad 24 juni, 2006 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Nej du nu vart det för mycket. NU har man drukcit på tokl för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Nej du nu vart det för mycket. NU har man drukcit på tokl för mycket. Bahahahha hahahahahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaa. Hmm är det här spamografi? Min midosmmar blev exakt precis perfekt, fast jag drog aldrig iväg som jag sa men då skullle det blitt för galet. Ska ut igen och av med datormaskineriet fooosho. HEJ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Wohhh så mycket jag drack igår har jag inte druckit på länge kan jag lova. Och nu sitter man här med världens huvudvärk Nejdu jag sa till mig själv att jag inte skulle dricka nånting på midsommar, men det vart bara kattskit av alltihopa. Allt började med en lätt grogg hemma, sen kommer en polare "ey häng med ut, jag har fixat pilsner" YAY tänker man och drar med, sen resten av kvällen vill jag då inte prata om här. Jaja midsommaren vart hyfsad bortsett från det sista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts