Nord Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Hon var min flickvän när vi var 17 år gamla. Hon blev min sambo när vi flyttade ihopa när vi var 19 år gamla. Förhoppningsvis kommer hon att bli min fru i framtiden. Weener - Vad är det för fel med det? Vi har varit sambos sen vi var 19 år gamla, vi ska till några bekanta - vänner - och äta lite god mat - mat - och dricka lite god dryck - sprit -.... Enklare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Ah, ok. Men det är även svårt att se på Sverige - Tyskland hela midsommar då. Tycker tvärtom. Flickvän - tonåren, sambo 20-29, fru 30-uppåt Tänk så delar man hus med en kille då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Det blir förfest hos grannen med några polare och några av grannens klasskamrater. Sedan blir det till att ge sig ut och jaga brudar, verkar bli dåligt med det på förfesten. Där blir det bara dricka och musik och sång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Ah, ok. Men det är även svårt att se på Sverige - Tyskland hela midsommar då. Tycker tvärtom. Flickvän - tonåren, sambo 20-29, fru 30-uppåt Vaddå tycker tvärtom? Du tycker ju likadant som mig, sambo låter gammalt. Flickvän låter yngre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Det är midsommardagen, midsommarafton är på fredag. Matchen är på midsommardagen! (LÖRDAG) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Trodligtvis blir det jordgubbar och grädde med familjen under dagen, och på kvällen drar man ut med vänner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Vaddå tycker tvärtom? Du tycker ju likadant som mig, sambo låter gammalt. Flickvän låter yngre... Jaja, men inte gammalt för dig. Du är ju inte i tonåren längre... har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 "...dra till någon härlig camping med polarna..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Halmstad stog på chemat, men nope. Bara Tina som ska dit nu (regn ffs) Än så länge så har jag och några polare bestämt att vi ska dra till Villä och käka och så på förmiddagen, men vi har inget planerat senare på kvällen. Känns ganska surt faktist. Syrran har stor fest hemma så jag får inte sova i min säng om jag är hemma, så det känns inte heller så gött. Kan lova att det kommer ligga efterblivna norskar i min säng och knulla sönder mina fjädrar i sängen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Drar ut till en kompis imorn, vi är 10 pers som sover hos han. På midsommarafton så blir det ölfrukost vid 12, sen smådricka under hela dagen. Framåt kvällen blir det sill & färskpotatis för mig och grillat för de andra (jag älskar sill & färskpotatis) Sen blir det jordgubbar och mer öl.. sen kanske man drar in på stan eller nått. Ska även säga att kompisen bor längst ut i Sverigest vackraste skärgård. (Kristinehamns skärgård) Så, det är jävla soft där + att allt annat folk hänger i skärgårn på midsommar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jocke91 Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Jag ska supa och vara full så ja inte kan stå på benen samma vanliga hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Jaja, men inte gammalt för dig. Du är ju inte i tonåren längre... har jag för mig. Jo, det låter gammalt för mig. När/om jag säger: jag har en sambo. Så låter det som om jag vore 40+ tycker jag. Så jag säger alltid att jag har flickvän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 (redigerad) Jag ska supa och vara full så ja inte kan stå på benen samma vanliga hela tiden Du är 91:a och brukar göra det varje år? Ack, ack, alkoholen gräver sig bara längre och längre ner mellan åldrarna... EDIT: Stavfel, hooray! Redigerad 21 juni, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Du är 91:a och brukar göra det varje år? Ack, ack, alkoholen gräver sig bara längre och längre ner mellan åldrarna... EDIT: Stavfel, hooray! Precis... även att de ska hålla på med droger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Du är 91:a och brukar göra det varje år? Ack, ack, alkoholen gräver sig bara längre och längre ner mellan åldrarna... EDIT: Stavfel, hooray! Om han är 91:a är han ju 15. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Om han är 91:a är han ju 15. Your point being? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 På midsommarafton ska jag vara hos mina kusiner på marstrand, umgås med bror min som jag inte träffat sen i februari. På midsommardagen skjutsar han förhoppningsvis hem mig till Göteborg, där jag möter en polare, sen blir det dubbeldejt med han och hans flickvän, och mig och min flickvän hemma hos mig och glo på matchen. Har vi ännu mer tur kör min bror upp oss till marstrand igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Your point being? Det verkade som att Spam Snuten blev förvånad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Det verkade som att Spam Snuten blev förvånad. De pratade om att göra det varje år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Hon var min flickvän när vi var 17 år gamla. Hon blev min sambo när vi flyttade ihopa när vi var 19 år gamla. Förhoppningsvis kommer hon att bli min fru i framtiden. Weener - Vad är det för fel med det? Vi har varit sambos sen vi var 19 år gamla, vi ska till några bekanta - vänner - och äta lite god mat - mat - och dricka lite god dryck - sprit -.... Enklare? Syftade på ordvalet Sambo. Låter som ni är typ 35 år och har barn. Säg flickvän vafan, act your age. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts