Jump to content

Era midsommarplaner

JMC
 Share

Recommended Posts

Hon var min flickvän när vi var 17 år gamla.

Hon blev min sambo när vi flyttade ihopa när vi var 19 år gamla.

Förhoppningsvis kommer hon att bli min fru i framtiden. :ermm:

Weener - Vad är det för fel med det? Vi har varit sambos sen vi var 19 år gamla, vi ska till några bekanta - vänner - och äta lite god mat - mat - och dricka lite god dryck - sprit -.... Enklare? :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 49
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Halmstad stog på chemat, men nope. Bara Tina som ska dit nu (regn ffs)

Än så länge så har jag och några polare bestämt att vi ska dra till Villä och käka och så på förmiddagen, men vi har inget planerat senare på kvällen. Känns ganska surt faktist.

Syrran har stor fest hemma så jag får inte sova i min säng om jag är hemma, så det känns inte heller så gött. Kan lova att det kommer ligga efterblivna norskar i min säng och knulla sönder mina fjädrar i sängen. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Drar ut till en kompis imorn, vi är 10 pers som sover hos han.

På midsommarafton så blir det ölfrukost vid 12, sen smådricka under hela dagen.

Framåt kvällen blir det sill & färskpotatis för mig och grillat för de andra (jag älskar sill & färskpotatis)

Sen blir det jordgubbar och mer öl.. sen kanske man drar in på stan eller nått.

Ska även säga att kompisen bor längst ut i Sverigest vackraste skärgård. (Kristinehamns skärgård)

Så, det är jävla soft där + att allt annat folk hänger i skärgårn på midsommar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På midsommarafton ska jag vara hos mina kusiner på marstrand, umgås med bror min som jag inte träffat sen i februari. På midsommardagen skjutsar han förhoppningsvis hem mig till Göteborg, där jag möter en polare, sen blir det dubbeldejt med han och hans flickvän, och mig och min flickvän hemma hos mig och glo på matchen. Har vi ännu mer tur kör min bror upp oss till marstrand igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hon var min flickvän när vi var 17 år gamla.

Hon blev min sambo när vi flyttade ihopa när vi var 19 år gamla.

Förhoppningsvis kommer hon att bli min fru i framtiden. :ph34r:

Weener - Vad är det för fel med det? Vi har varit sambos sen vi var 19 år gamla, vi ska till några bekanta - vänner - och äta lite god mat - mat - och dricka lite god dryck - sprit -.... Enklare? >_<

Syftade på ordvalet Sambo. Låter som ni är typ 35 år och har barn. Säg flickvän vafan, act your age.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor