JMC Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Ska ni stanna hemma med mamma & pappa och äta jordgubbar & grädde? Eller ska ni dra till någon härlig camping med polarna? Vad ska ni göra på midsommar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Jag ska stanna hemma med mamma & pappa och äta jordgubbar & grädde! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Vi skall åka till Victorias morsa och äta med henne, Victorias syster och pojkvän. Och det kommer bli såååååå tråkigt. Victorias syrra skall jobba senare på dagen, så hon dricker inte, hennes kille är en "belevad ung" man så han dricker givetvis inte. Victoria dricker inte mycket, Och hennes morfar dicker som f*n men inte då för han skall köra hem. Så det får bli jag som dricker om det skall drickas. Vilket är tråkigt för är det inget håll igång så blir jag bara trött och sommnar. Suck... Propagerar inte för alkohol men det är ju roligar om man dricker lite och sjunger och har kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Det blir hem till bekanta med sambon med god mat och dryck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Jag ska tälta med några kompisar bygga midsomarstång och sedan elda upp den. Krök vare här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Ska på släktträff hos min Farmor. Valt det själv. Har kommit in i en farmor period. Hon är bäst! Ps. Hon är Leif Loket Olssons idol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Är det bara jag som ska se Sverige - Tyskland? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 (redigerad) Jag ska lätt se matchen, antagligen hemma. Vet inte vad jag ska göra på fredag dock Redigerad 21 juni, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Har inga planer.. skiter fullständigt i påsk o midsommar o allt vad som finns.. onödigt skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Är det bara jag som ska se Sverige - Tyskland? Det är midsommardagen, midsommarafton är på fredag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Det är midsommardagen, midsommarafton är på fredag. Nu kan du väl vara snäll och berätta för mig vart det står midsommarafton. Står bara midsommar, vilket jag räknar som hela helgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 I värsta fall gör jag ingenting. Men förhoppningsvis samlar jag ihop några vänner och springer runt i Målilla med facklor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Äta korv med bröd och spela WoW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Det blir hem till bekanta med sambon med god mat och dryck. Vafan? Sambon? Du är 86:a och har sambo? Mat och dryck, hoppas att du är oseriös... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roller_Girl Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Festa hoppas jag på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Vet ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Fest här hemma med några familjer och vänner till mig, kanske att vi drar iväg senare på kvällen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 (redigerad) Vafan? Sambon? Du är 86:a och har sambo? Mat och dryck, hoppas att du är oseriös... Så vad är felet? Nice med sambo ju... Fast jag säger aldrig sambo, låter så gammalt. Redigerad 21 juni, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Jag ska jobba. :'( Jag har faktiskt bytt till mig midsommarafton frivilligt. Behöver pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Nu kan du väl vara snäll och berätta för mig vart det står midsommarafton. Står bara midsommar, vilket jag räknar som hela helgen. Ah, ok. Men det är även svårt att se på Sverige - Tyskland hela midsommar då. Fast jag säger aldrig sambo, låter så gammalt. Tycker tvärtom. Flickvän - tonåren, sambo 20-29, fru 30-uppåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts