Joe Dirt Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Anmälda för omgång 1: IceCube Cortez Jokergirl Joe Dirt Qouad (4/10) Bara så du vet är vi 5 och inte fyra... Och om Daniel_al ska med in så blir vi 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Drar till Tüskland på lördag, så vore bra om man visste när tävlingen startar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Tillbaka nu. Spenderade midsommarhelgen hos min farmor. Inget datum bestämt ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Fototävling som fototävling. Jag är på. ^^^^^^^^^^^^^^^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Fototävling som fototävling. Jag är på. ^^^^^^^^^^^^^^^^ Vad var det jag missade här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Vad var det jag missade här? Han menar att man ska ta bilder på sakerna. Just som man ska. Och Fototävling som fototävling Läs igenom informationsposten igen så fattar du nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Jag kanske e med men jag måste veta när det är, för jag har typ fullt upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Han menar att man ska ta bilder på sakerna. Just som man ska. Och Fototävling som fototävling Läs igenom informationsposten igen så fattar du nog. Aah. Då fattar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Jag måste tyvärr säga upp mig för mitt san andreas la av och får inte igång det... :'( Så ta bort mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Ursäkta. Varit lite inaktiv. Vart taggad nu och tänker försöka få igång tävlingen så fort som möjligt. Så om ditt intresse är kvar så skriv här. Mvh Vicke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Ursäkta. Varit lite inaktiv. Vart taggad nu och tänker försöka få igång tävlingen så fort som möjligt. Så om ditt intresse är kvar så skriv här. Mvh Vicke. Intresse kvar här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 It depends on when im getting home from my fathers place and when i stole back my SA from my pal Hannes. But well i might have som intresse left. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Tillbaka från Berlin nu, så jag é på om det blir något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Verkar gå segt framåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Jag har nu glömt tävlingen för andra gången! Jag lovar att idag sitta klistrad framför TVn och leta saker till listan! Mvh Vicke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts