Jump to content

S.A.S: San Andreas Searching

Share

Recommended Posts

{SENAST UPPDATERAT 28 JUNI 06 KLOCKAN 10:55}

Japp. Tänkte dra igång en ny omgång av den förra "Skattjakten" jag hadde hand om. Men nu med bättre upplägg.

Anmäl er idag!

Information:

* Alla som går med Måste vara med hela omgången!

* En omgångs längd beror på de tävlandes snabbhet att hitta/utföra sakerna på listan.

* Du som spelare ska leta reda/göra, och ta kort på de saker spelledaren talar om för dig.

* Mods så som moddade bilar eller kläder whatever whatever är tillåtna. Dock inte mods så som "

San Andreas Place Manager" som kan ändra tiden bemärkbart.. Dessa regler gäller även fusk. Man får inte spawna fordon etc. etc. Men fusk som ändrar t.ex vädret är tillåtna. Detta kan till och med behövas. Man vill du vara snabb och ta en bild på objektet och det är svårt att få en bra bild om det är storm och natt.

Spelupplägg:

* Ett spel består av två spelhalvor. Varje spelhalva är ca 1 timme lång.

Ett spel tar normalt två dagar. En spelhalva per dag. (Detta gör det lättare för mig att hålla ordning)

* Poängen räknas ut genom tid och korrekta utföranden. (Så om ni har Grand Theft Auto: San Andreas på konsol så

rekomenderar jag att ni flyttar konsollen till en tv nära datorn.)

Såhär kommer topplistan att vara uppbyggd:

1.a: ***Nickname*** (8p på 3 spel)

2.a: ***Nickname*** (6p på 3 spel)

Osv..

Jag kommer att lista alla som är med. Även personer med 0 poäng.

För att vara med måste du ha följande:

* Ett exemplar av Grand Theft Auto: San Andreas, och möjlighet att ta bild på spelet under dets gång.

* Ett medlemskap på GTAsajtens forum. Du bör sitta bänkad hela tiden under tävlingen. Om du tävlar med konsol så bör du ha den brevid datorn så att du slipper gå ifrån. Det handlar ju ändå om bäst tid.

När tiden är inne på det datum och tid jag kommer att säga innom en snar framtid så bör ni sitta och peppra på F5 knappen.

För jag släpper listan precis på utsatt tid.

För mer information: Kontakta mig på PM eller msn.

Anmäl er redan nu!

Anmälda för omgång 1:

IceCube

Cortez

Jokergirl

Qouad

Reve

Kebab

Daniel_Al

(7/10)

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det här låter riktigt spännande... Kan vi inte starta detta snart?

När vi är tio spelande.

Och när jag har valt saker för omgång 1.

Jag kommer ha en lista med saker ni ska hitta osv. Det är det att jag inte har gjort någon lista ännu. Och alla måste ju ha mig på msn. Rätt sjukt men det är ett bra och säkert sätt att visa bilderna.

Adda mig på XvickeX@Spray.se

Länk till kommentar
Dela på andra sidor