VickeX Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 (redigerad) http://files.upl.silentwhisper.net/upload0/SAS_Logo_complete.png {SENAST UPPDATERAT 28 JUNI 06 KLOCKAN 10:55} Japp. Tänkte dra igång en ny omgång av den förra "Skattjakten" jag hadde hand om. Men nu med bättre upplägg. Anmäl er idag! Information: * Alla som går med Måste vara med hela omgången! * En omgångs längd beror på de tävlandes snabbhet att hitta/utföra sakerna på listan. * Du som spelare ska leta reda/göra, och ta kort på de saker spelledaren talar om för dig. * Mods så som moddade bilar eller kläder whatever whatever är tillåtna. Dock inte mods så som " San Andreas Place Manager" som kan ändra tiden bemärkbart.. Dessa regler gäller även fusk. Man får inte spawna fordon etc. etc. Men fusk som ändrar t.ex vädret är tillåtna. Detta kan till och med behövas. Man vill du vara snabb och ta en bild på objektet och det är svårt att få en bra bild om det är storm och natt. Spelupplägg: * Ett spel består av två spelhalvor. Varje spelhalva är ca 1 timme lång. Ett spel tar normalt två dagar. En spelhalva per dag. (Detta gör det lättare för mig att hålla ordning) * Poängen räknas ut genom tid och korrekta utföranden. (Så om ni har Grand Theft Auto: San Andreas på konsol så rekomenderar jag att ni flyttar konsollen till en tv nära datorn.) Såhär kommer topplistan att vara uppbyggd: 1.a: ***Nickname*** (8p på 3 spel) 2.a: ***Nickname*** (6p på 3 spel) Osv.. Jag kommer att lista alla som är med. Även personer med 0 poäng. För att vara med måste du ha följande: * Ett exemplar av Grand Theft Auto: San Andreas, och möjlighet att ta bild på spelet under dets gång. * Ett medlemskap på GTAsajtens forum. Du bör sitta bänkad hela tiden under tävlingen. Om du tävlar med konsol så bör du ha den brevid datorn så att du slipper gå ifrån. Det handlar ju ändå om bäst tid. När tiden är inne på det datum och tid jag kommer att säga innom en snar framtid så bör ni sitta och peppra på F5 knappen. För jag släpper listan precis på utsatt tid. För mer information: Kontakta mig på PM eller msn. Anmäl er redan nu! Anmälda för omgång 1: IceCube Cortez Jokergirl Qouad Reve Kebab Daniel_Al (7/10) Redigerad 1 juli, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Fattar inte riktigt vad man ska göra, men count me in Kommer väl mer info inom kort som sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Jag vill vara med, if that's alright. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 (redigerad) Jag vill vara med, if that's alright. Tjopps. Helt korrekt IceCube. Har inte börjat planera upplägget men ska göra det snart. Lagt in mer info nu! Check it! Redigerad 21 juni, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jokergirl Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Räkna in mig! Men!Jag e riktigt dålig på att hitta saker eftersom jag började spela spelet för första gången idag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Varför inte... Jag vann inte förra tävlingen jag var med i men JAG SKA VINNA DENNA! HAHAHA! Men jag är med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Kan man anmäla sig senare? Har inte mitt SA här. Och kan man ha ett moddat SA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Kan man anmäla sig senare? Har inte mitt SA här. Och kan man ha ett moddat SA? Vist x 2. Uppdaterar info med anledningen av det där. Så kolla. Ni måste läsa igenom noga för det uppdateras eftersom ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Det här låter riktigt spännande... Kan vi inte starta detta snart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Det här låter riktigt spännande... Kan vi inte starta detta snart? När vi är tio spelande. Och när jag har valt saker för omgång 1. Jag kommer ha en lista med saker ni ska hitta osv. Det är det att jag inte har gjort någon lista ännu. Och alla måste ju ha mig på msn. Rätt sjukt men det är ett bra och säkert sätt att visa bilderna. Adda mig på XvickeX@Spray.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Räkna in mig! Men!Jag e riktigt dålig på att hitta saker eftersom jag började spela spelet för första gången idag.. Kan bli svårt för dig om du inte låst upp alla städer. Men jaja vi får väl se, du kanske kan låna en save av mig eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Vad tycker ni om logon då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Vad tycker ni om logon då? Den va "speciell", vad det betyder får du lista ut själv kan va med ...visst va jag snäll nu xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jokergirl Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Kan bli svårt för dig om du inte låst upp alla städer. Men jaja vi får väl se, du kanske kan låna en save av mig eller nåt. Men!Jag ska åka iväg på resa ett par veckor så jag kommer nog hinna låsa upp alla städer och ställen till Näst nästa omgång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Men!Jag ska åka iväg på resa ett par veckor så jag kommer nog hinna låsa upp alla städer och ställen till Näst nästa omgång Spel. Det är två omgångar i ett spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Jag vill vara i samma lag som Cortez! (75% vinstchans, enligt mina beräkningar ) När drar det igång? Om det blir någon gång nästa vecka, så kan jag vara med. Eftersom vi inte får bredband förrens då Annars får jag vänta tills nästa omgång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Jag vill vara i samma lag som Cortez! Ja nu är det ju inga lag men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Ja nu är det ju inga lag men... Skitsamma jag vill vara i samma lag som Grim. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Ja nu är det ju inga lag men... Haha..ajdå, missade den lilla detaljen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel_al Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Aja släng in mig i listan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts