Henkibojj Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Va?! Oj, då kanske man hade nån nytta av 100% respekt. Värdelöst att åka omkring med tre Groves i bilen och fem springandes efter ju. Tack för tipset! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Men vafan...jag har jävligt svårt att styra den och jag tycker att den går as segt..... Testa att fälla ner landnings ställen också. på 2:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Testa att fälla ner landnings ställen också. på 2:an Han kanske har listat ut det efter tre månader? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Kan man verkligen åka fler i en buss? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Kan man verkligen åka fler i en buss? Kunde man iaf i VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Jag tycker att varenda gång jag läser folk som skriver om flygkontroller på PC kan jag inte begripa varför ni satt dem på det sättet. Jag har de här kontrollerna i VC och SA: NUM2 - Luta hojen bakåt/styr planet uppåt/luta helin bakåt NUM4 - drive-by vänster/roder vänster/snurra helin vänster NUM6 - drive-by höger/roder höger/snurra helin höger NUM8 - Luta hojen framåt/styr planet nedåt/luta helin framåt NUM7 (bara SA) - ställ hydrans utblås i flygläge/höj truckgaffel NUM1 (bara SA) - ställ hydrans utblås i hoverläge/sänk truckgaffel 1 (bara SA) - snurra kamera vänster (som att dra musen vänster) 3 (bara SA) - snurra kamera höger (som att dra musen höger) NUM * - sidemissions/landningsställ LSHIFT - sprint. Varför skulle man vilja ha SPACE som sprint? Vad tar man då till att hoppa? RETURN, NUM-ENTER - enter vehicle. Numpad-enter är smidigt om man ska gå in/ur ett fordon i samband med att man håller/ska hålla i musen. Det här är de bästa kontrollerna, tycker jag. NUM 2,4,6,8 är logiska och NUM 1&7 rätt bra också med tanke på hydran. Det blir problem med lowrider-studs-uppdrag, men då ställer jag om kontrollerna bara för det uppdraget. 1&3 använder jag sällan, men de kan vara bra om man inte ska flytta handen till musen. NUM * var förut NUM0, men jag kom alltid åt den och avbröt uppdrag som jag kört jättelänge, så jag fick ändra. ....om nån nu bryr sig. Bara tipsar om de skönaste kontrollerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Kan man verkligen åka fler i en buss? Ja. Vill du ha bild&film bevis på detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Det är kul att ta bussen mé typ skit många i hade 6 st en gång åkte till 3:dje ön och dödade dom hehe. Men en sak som ja la märke till vilket typ alla ser är att bussen kallas "bikini line" ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Det är kul att ta bussen mé typ skit många i hade 6 st en gång åkte till 3:dje ön och dödade dom hehe. Men en sak som ja la märke till vilket typ alla ser är att bussen kallas "bikini line" !!! "Tredje ön"? Numrerar du "öarna" i SA också? Vad jag vet är det bara i VC där första ön är österut och den andra västerut. Kanske GTAIII också, där det är mer naturligt med numrering. 3-2-1 från väster räknat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Hydra i luften NRG på marken och gissar på flygplanet med saker-som-gör-att-man-kan-köra-på-vattnet-grejer på vattnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts