antepanteboy Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Jag har hört att hydran är snabbast i hela spelet, är det sant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Jag har hört att hydran är snabbast i hela spelet, är det sant? Beror på hur du menar med snabb.. Själv moddar jag så typ alla fordon är J*VLIGT snabba.. Och min sabre är snabbast.. Iegntligen är det polisens bilar som är snabbast men dom är okontroller bara.. Men ja, Hydra planet ska nog vara snabbast.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 20 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Men vafan...jag har jävligt svårt att styra den och jag tycker att den går as segt..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
santek Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Men vafan...jag har jävligt svårt att styra den och jag tycker att den går as segt..... Antagligen har du glömt att vrida jetmustyckena bakåt, Hydran har nämligen 2 lägen ett hoverläge där den fungar som en helikopter och ett där den är ett vanligt jetplan. Har du spelet på pc gör du detta med 2 eller 8. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 20 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 OK tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Skulle tro att hydran är snabbast. Men på marken är nog NRG-500 och infernus snabbast, skulle jag tippa. (Det finns en gammal tråd där det står hur snabba alla bilar är, men jag orkar inte leta upp den) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 (Det finns en gammal tråd där det står hur snabba alla bilar är, men jag orkar inte leta upp den) . http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=26600&hl= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Vart finns sabre turbo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Vart finns sabre turbo? Sabre Turbo finns inte i Gta Sanadreas.. Bara i Gta Vc... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hampe1 Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Enligt gta-sajten så är Infernus och Turismo snabbare än alla andra fordon. Kolla själva http://www.gtasajten.com/gtasa/bilar.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Asså jag tycker personligen att NRG-500 är snabbast av motorcyklarna och att BULLET är den snabbaste bilen men va fan jag spelar ju på PS2 så jag kan ju inte modda mina bilar och sånt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Enligt gta-sajten så är Infernus och Turismo snabbare än alla andra fordon. Kolla själva http://www.gtasajten.com/gtasa/bilar.php NRG-500 är inte snabbare än dom andra motorcyklarna kan de stämma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 (redigerad) NRG-500 är inte snabbare än dom andra motorcyklarna kan de stämma? Det är topphastigheten som står, inte accerelationen Redigerad 31 juli, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cassel Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Beror på hur du menar med snabb.. Själv moddar jag så typ alla fordon är J*VLIGT snabba.. Och min sabre är snabbast.. Iegntligen är det polisens bilar som är snabbast men dom är okontroller bara.. Men ja, Hydra planet ska nog vara snabbast.. Hur moddar man bilar så dom blir snabbare? Behöver man ngt speciellt pogram? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Hur moddar man bilar så dom blir snabbare? Behöver man ngt speciellt pogram? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showforum=11 Där finner du allt du vill veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Det är topphastigheten som står, inte accerelationen aa de såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riipe Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Little bit Offtopic inlägg...men.. jag undrar..finns det NÅT fordon som tar in mer än 4a passagerare!?!? om de inte finns,tycker jag de är kasst..borde finnas nån stor jävla minibuss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Little bit Offtopic inlägg...men.. jag undrar..finns det NÅT fordon som tar in mer än 4a passagerare!?!? om de inte finns,tycker jag de är kasst..borde finnas nån stor jävla minibuss Ska du inte börja stunta? Du har jävligt med skills på att bumpa. Vad sägs om... BUSS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riipe Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Ska du inte börja stunta? Du har jävligt med skills på att bumpa. Vad sägs om... BUSS? BUSS? kan man skjutsa flera med den? aja,får testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 BUSS? kan man skjutsa flera med den? aja,får testa Coach/Bus i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts