Lajnux Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 (redigerad) Jag hade tänkt att sälja mitt PS2 som är 2-3 år gammalt. Dom spelen jag också ska sälja är : Arc: Twilight of the spirits The Sims: Boustin' out Warhammer 40,000 Fire warrior The getaway Red Dead Revolver Need for speed underground 2 Splinter Cell WRC 3 Jak 2 : Renegade NHL 2003 Freedom fighters The Simpsons: Hit and run Grand theft auto: San andreas Shadow of rome The Lord of the rings:the two towers Tony Hawks underground True Crime:Streets of LA Grand theft auto: Vice city Tony hawks underground 2 007 nightfire Medal of honor:Frontline 007: Agent under fire Och min PS2:a 1 Kontroll 8 mb minneskort Något förslag på pris ? Redigerad 25 juni, 2006 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roller_Girl Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Kan lova dig en sak, det kommer bli riktigt svårt att sälja det där. Folk köper hellre konsoll och dom spelen dom själva vill ha till ett billigare pris. Tyväärr ingen hjälp till din fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Börja med 3,7 tusen riksdaler och skriv att du kan tänka dig lägre pris(typ 3,2) vid snabb affär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Börja med 3,7 tusen riksdaler och skriv att du kan tänka dig lägre pris(typ 3,2) vid snabb affär. Han får aldrig 3200kr för det där. Ett nytt ps2 kan man ju få för typ en svarting nu för tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Inget Minneskort/Kontroller? btw ta 2.6 för de blir nog sålt då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 1500:- till 1900:- är det mesta jag skulle paya för det där iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 (redigerad) Återigen borde du kolla Blocket och undersöka genomsnitt på priser, och spel vill folk inte betala särskilt mycket för, max 200/st eller lite mer avancerade erbjudanden hoppas du fått lite hjälp Redigerad 22 juni, 2006 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Jag hade tänkt att sälja mitt PS2 som är 2-3 år gammalt. Dom spelen jag också ska sälja är : Arc: Twilight of the spirits The Sims: Boustin' out Warhammer 40,000 Fire warrior The getaway Red Dead Revolver Need for speed underground 2 Splinter Cell WRC 3 Jak 2 : Renegade NHL 2003 Freedom fighters The Simpsons: Hit and run Grand theft auto: San andreas Shadow of rome The Lord of the rings:the two towers Tony Hawks underground True Crime:Streets of LA Grand theft auto: Vice city Tony hawks underground 2 007 nightfire Medal of honor:Frontline 007: Agent under fire Och min PS2:a Något förslag på pris ? Förvänta dig inte att få mer än 2500... Personligen skulle jag nog ha svårt att änka mig att betal en summa över 1300 för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Sälj ps2:an för sig å gå t nån EBgamesbutik me spelen å sälj dom t dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Du kan få en tjuga av mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Själv skulle jag bara bli glad om jag blir av med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Kör tradera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts