Ynglingen_23 Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Jag har inget ljud p mitt GTA Vice City, så jag undrar om någon kan pm:a eller lägga upp sin ljudfil här. Jag tror den heter TecAudio.bat eller något liknande för jag har själva Audio mappen där det finns filer som heter tex. ass_6.mp3 osv! Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ynglingen_23 Skrivet 20 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Sorry för 3 trådar, men min data cp lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Ta backup på dina savegames och installera om, vettja. Blir nog smidigast så. Be nån mod att ta bort de andra trådarna, vettja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ynglingen_23 Skrivet 21 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Jag har gjort det, men det fungerar fortfarnde inte :'( Lite av spelets " känsla" försvinner med ljudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Försök med allt du kommer på Vettja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ynglingen_23 Skrivet 23 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Tack för svaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 (redigerad) Stackars yngling, om det inte hjälper att installera om spelet så är det nog nåt värre fel. Edit: Ojdå, du hette ynglingen, haha Undrade var jag hade fått Yngling i från när jag hade det i mina tankar när jag skrev posten. Redigerad 23 juni, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ynglingen_23 Skrivet 24 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Humor på hög nivå. Jag skrattar högt! Finns där ingen som har den TecAudio.bat filen alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Det finns ingen sådan fil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Antar att du har laddat hem spelet och valt den filen som är minst, dom brukar vara utan ljud. Finns några ljudfiler men inte alla säkert. Köp spelet om ljud är så viktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts