StellHell Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 För att locka allas öron så måste det va gammalt, och hellst svenskt. Typ, Gyllene Tider eller Freestyle. Då kommer alla sjunga med och ingen kommer klara på att musiken är kass, bara för det är retro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 En absolut självklar låt som tydligen ingen har nämnt förrän nu, N.Y.C.C - Fight for your right to party! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 En absolut självklar låt som tydligen ingen har nämnt förrän nu, N.Y.C.C - Fight for your right to party! Beastie Boys? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Looking For The Perceft Beat - Afrika Baambata Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Beastie Boys? N.Y.C.C? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 N.Y.C.C? Har bara hört den med Beastie Boys och har inte hittat den med N.Y.C.C så jag undrade bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yoghurt Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Varifrån har folk fått för sig att dom heter Da rude? Haha nää vet inte riktigt om de är de dom heter men när ja ladda ner stog de Da rude och på andra som har den står de samma sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Herregud, talar mina ögon sanning? H a r i n g e n n ä m n t s k i v a n L o n d o n C a l l i n g m e d T h e C l a s h ! ? Den ultimata!? Den självklara!? Usch förlåt mig, bäst att jag slutar här. Men om ni vill ha ett bra tips: skivan London calling med The Clash. Tror förresten att alla deras skivor går att festa till. Skulle dock rekommendera LC till en början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Inget party utan denna. Burken ft. Erikane - Do you wanna be my fjortisboy Ord på det min broder! "kom och ta på mig"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Haha nää vet inte riktigt om de är de dom heter men när ja ladda ner stog de Da rude och på andra som har den står de samma sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Några band som har mkt bra musik för partyn är: Guns n' roses Ramones Motörhead Sham 69 är jävligt bajsnödig nu så jag får återkomma med resten senare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Out of touch? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 House of pain - Jump around Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Absolute Rock Classics 2 (CD 1) är en bra samling med inte allt för hård rock, undantaget är Ironman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Här är för övrigt en flashback-skiva jag brände till skolavslutningskvällen! Den gick hem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 "Party hard" med Andrew WK är ett måste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Menmen, hur kan man glömma nämna Proof - Jump Biatch igentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Skaffade Gunterskivan idag. SNUSKIGT bra partylåtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Skaffade Gunterskivan idag. SNUSKIGT bra partylåtar Pleasureman? Ich liebe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 36 Crazyfists - Bloodwork Bloodhound Gang - Bad Touch The Proclaimers - I would walk 500 Miles Aerosmith - Falling off Disturbed - Decadance skee low - i wish i was a baller Mustasch - i'm Alright Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts