kattbajjen Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Hej Nu e det så här att jag vill ändra namn på bilarna så de heter som dom gör i verkligheten! Någon sa att jag kunde använda gtx editor. Men jag vet ej vilken rad jag skall ändra! Om det finns någon som vet skulle jag vara tacksam för svar! Om ni kan skulle de vara bra med en bild eller något som visar var eller vad jag skall ändra Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Hej Nu e det så här att jag vill ändra namn på bilarna så de heter som dom gör i verkligheten! Någon sa att jag kunde använda gtx editor. Men jag vet ej vilken rad jag skall ändra! Om det finns någon som vet skulle jag vara tacksam för svar! Om ni kan skulle de vara bra med en bild eller något som visar var eller vad jag skall ändra Tack på förhand Nice signature Du ska nog bara skriva in Bilnamnet i Search eller nåt Så ändrar du alla meningar där bilnamnet kommer in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 (redigerad) Hej Nu e det så här att jag vill ändra namn på bilarna så de heter som dom gör i verkligheten! Någon sa att jag kunde använda gtx editor. Men jag vet ej vilken rad jag skall ändra! Om det finns någon som vet skulle jag vara tacksam för svar! Om ni kan skulle de vara bra med en bild eller något som visar var eller vad jag skall ändra Tack på förhand Nice signature Du ska nog bara skriva in Bilnamnet i Search eller nåt Så ändrar du alla meningar där bilnamnet kommer in. Är inte GXT editor för Text filerna och Main.Scm??? Typ Amarican.Gxt?? Redigerad 20 juni, 2006 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattbajjen Skrivet 20 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Är inte GXT editor för Text filerna och Main.Scm??? Typ Amarican.Gxt?? Ingen aning. Jag provade instalera om en mod med S.A.M.I och försökte döpa den till ferarri eftersom det var en ferarri men det funkade ej! Finns det ingen som vet :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 (redigerad) GXT editor ändrar texten valfritt. Under mappen GTA foldern\Text\American.gxt, spannish.gxt, german.gxt osv. Skriv i namnet på orginal bilen i GXT editorn, sen skriver du om allt du hittar till Ferarri. Ibland så ersätter S.A.M.I. Fel antagligen för att det finns fler som heter det där bilnamnet. Redigerad 20 juni, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Kan man inte också ändra namnet i San Andreas ultimate editor?? Har för mig det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattbajjen Skrivet 20 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 GXT editor ändrar texten valfritt. Under mappen GTA foldern\Text\American.gxt, spannish.gxt, german.gxt osv. Skriv i namnet på orginal bilen i GXT editorn, sen skriver du om allt du hittar till Ferarri. Ibland så ersätter S.A.M.I. Fel antagligen för att det finns fler som heter det där bilnamnet. Men om jag ersätter bilen "euros" och ska byta namn på den till Ferarri vilken rad skall jag ändra då? Jag sökte och hittade euros och bytte det till ferarri och gick in i spelet då kom det inte fram något namn alls :S Så jag har antagligen ändrat fel grej! Ni har ingen aning om vilken rad det är jag skall ändra på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Men om jag ersätter bilen "euros" och ska byta namn på den till Ferarri vilken rad skall jag ändra då? Jag sökte och hittade euros och bytte det till ferarri och gick in i spelet då kom det inte fram något namn alls :S Så jag har antagligen ändrat fel grej! Ni har ingen aning om vilken rad det är jag skall ändra på? Sök på Euros, byt till Ferarri, Spara. Om du bytte fel så gör det inget, men om det inte var nån text där så klart det inte står nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts