Hunter Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Jag behöver hjälp med halflife2, när jag försöker installera det på steam, så står det, The steam servers are currently too busy to handle your request. Please try again in a few minutes. Jag har försökt jättemånga gånger, jag har väntat i typ en halv timma. Kan nån förklara vad jag ska göra?? PS: csz funkar, css funkar, cs 1.6 funkar, Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Du får vänta ännu mer. Starta om Steam då och då är en smart idé. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Hunter: Bättre topictitel nästa gång, den ska beskriva trådens innehåll! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 21 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Jag behöver hjälp med halflife2, när jag försöker installera det på steam, så står det, The steam servers are currently too busy to handle your request. Please try again in a few minutes. Jag har försökt jättemånga gånger, jag har väntat i typ en halv timma. Kan nån förklara vad jag ska göra?? PS: csz funkar, css funkar, cs 1.6 funkar, nån som vet? hur jag kan göra? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roller_Girl Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 nån som vet? hur jag kan göra? Du får vänta ännu mer. Starta om Steam då och då är en smart idé. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 22 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 gjort dä Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Hunter: Bättre topictitel nästa gång, den ska beskriva trådens innehåll! Det är väl inte det största problemet? Har du inte tänkt på att detta bör tas i den officiella tråden? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Det är väl inte det största problemet? Har du inte tänkt på att detta bör tas i den officiella tråden? Nej, det är det inte. Men jag tänkte inte på den tråden just då.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts