kattbajjen Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Hej alla gta:are Nu e det så här att jag har ett problem! Jag har lagt upp ett "skin" på en bil (alltså bytt ut en gammal ful bil mot en ny). Jag har lagt in en volvo men det står fortfarande de gammla namnet på bilen när man går in i bilen! Hur gör jag för att det ska stå t .ex. "Volvo 240" när jag kliver in i bilen? Tack på förhand! Ps. Jag är ny i forumet så ja vet ej om jag lagt det i rätt mapp eller så nu! men om de e fel kan ni säga till så jag gör rätt i fortsättningen! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Välkommen till forumet. Detta hör väl till modding? Kan tyvärr inte så mkt om sånt. Men fråga där! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattbajjen Skrivet 20 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Okej! Hur gör jag för att flytta topicen till moddingforumet då?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 (redigerad) Det kan bara moderatorerna göra, så du kan nog starta en ny topic! Redigerad 20 juni, 2006 av Merkky Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattbajjen Skrivet 20 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Det kan bara moderatorerna göra, så du kan nog starta en ny topic! Okej, Tack endå Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Så lite så! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Låser denna då det finns en likadan på rätt ställe. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts