JSHC Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Jag är på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 20 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 redan 40 replys! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tetris Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Du går in i forumsdelen Dealership och letar upp ett blimärke sen går du in i den "topicen" och ser vad dom hr hittar du jnåt bra så skriver du en post: I buy this one" och postar bliden och infon Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest markus15 Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Nu har gta nörden (N00bie) och jag öppnat en affär som vi kallar för ''The Crap Shop'' Där säljer vi än så länge bara skrotbilar, Men det kommer mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 (redigerad) Jag är på Ok, bra. Men vi behöver flera kostar 10,000 att bilda team och ytterligare 20,000 om vi ska fixa en shop fat man kan ju ta lån, sen när vi väl fått ihop shopen så får vi ju en lön till så vi skulle kuna fixa det själva men lättar om vi är flera... förresten, jag ska till london nu på lördag kommer hem nästa lördag söndagen efter det ska vi till varberg i en vecka så vi kan väl fortsätta prata om det då? vad har du för msn? edit:abc Redigerad 20 juni, 2006 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Skickar PM Chilli, tror m0rfin är intresserad oxå, även fast han inte är medlem här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.E Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Skickar PM Chilli, tror m0rfin är intresserad oxå, även fast han inte är medlem här.. Det är han ju. Krax. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 (redigerad) inte visste jag att han var medlem här D.E jag skickar dig ett PM om att jag vill ha lön i förskott (har en god anledning) Redigerad 20 juni, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Har blivit medlem men fattar inte vart man ser pengarna och hur man lagar trasiga bilar. Måste man ha Photoshop?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Har blivit medlem men fattar inte vart man ser pengarna och hur man lagar trasiga bilar. Måste man ha Photoshop?! Eller så ber du nån med photoshop göra det åt dig, jag kan , eller lämnar du in den til nån shop.. tack JSHC bra om krax/m0rfin är med också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Eller så ber du nån med photoshop göra det åt dig, jag kan , eller lämnar du in den til nån shop.. tack JSHC bra om krax/m0rfin är med också Okej , nu söker jag bara bil och hur får man jobb i lvl 1 eller vad man ska säja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Okej , nu söker jag bara bil och hur får man jobb i lvl 1 eller vad man ska säja?jag får din msn så kan jag hjäpa dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Nu har jag börjat å Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 (redigerad) Ja vet att de här blir dubbelpost men... Finns de nåra mc alls som man kan köpa? Har inte pengar till de men ändå... EDIT: kan nån snäll admin där se över min jobbreqest? Redigerad 25 juni, 2006 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Nu blir det trippelpost oxå Jag kan vara me på erat team/shop projekt om jag får Btw: Är prillan medlem på gtasajten? undra bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 26 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Finns de nåra mc alls som man kan köpa? Har inte pengar till de men ändå... EDIT: kan nån snäll admin där se över min jobbreqest? Nej det finns inga MCs för tillfället och prillan är nog inte medlem på gtasajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 (redigerad) Verkar jävligt kul! Någon som vet om man får slå ihop sig med någon? Dvs dela bil ... Edit: Ah .. såg det nu ... under "teams". Redigerad 26 juni, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 För alla er som frpgar om ni får vara med i min och JSHC´s shop så blir svaret nej, vi har beslutat för att öppna den själva och där med tjäna mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 För alla er som frpgar om ni får vara med i min och JSHC´s shop så blir svaret nej, vi har beslutat för att öppna den själva och där med tjäna mer... Och tyvär säger D.E att de finns FÖR många som vill öppna shop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Och tyvär säger D.E att de finns FÖR många som vill öppna shop Jaså?, nåja jag vet hur man handskas med D.E Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts