Engfors Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Tjena, har varit fast på det där jävla uppdraget i flera månader nu :S Någon som kan ta emot savefil sen göra uppdraget? Elr någon som kan säga hur man styr helikoptern, då jag bara kan åka i sidled :b Aja tack i förhand : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Tjena, har varit fast på det där jävla uppdraget i flera månader nu :S Någon som kan ta emot savefil sen göra uppdraget? Elr någon som kan säga hur man styr helikoptern, då jag bara kan åka i sidled :b Aja tack i förhand : ) Försök klara det först kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Tjena, har varit fast på det där jävla uppdraget i flera månader nu :S Någon som kan ta emot savefil sen göra uppdraget? Elr någon som kan säga hur man styr helikoptern, då jag bara kan åka i sidled :b Aja tack i förhand : ) Vad ska man göra på uppdraget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Gör som jag gjorde (för väääldigt länge sen, nu): Öva med en stor helikopter först. sen när man har fått in snitsen på det så är det bara att tuta och köra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Vad ska man göra på uppdraget? Åka med den lilla helikoptern in i byggnadsställningen och plantera bomber för att sen detonera dom vilket görs automatiskt när den sista bomben är släppt. Och Engfors, om du tar det lugnt och väntar tills rutor poppar upp med instruktioner så står det hur man styr helikoptern. Jag brukar sänka helikoptern, åka framåt, sänka den för att inte åka in i ställningen, sänka helikoptern o.s.v. Skulle gärna hjälpt dig men har inte VC installerat för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Revenger Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Har själv kört fast, så nu har jag börjat lire SA istället.. Men tar gärna emot hjälp med uppdraget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 (redigerad) Håller på att köra om Gta VC igen då Gta Sa inte funkar på min nuvarande data grafikkort.. Aaahh.. Minnen och mer minnen.. gamla Goa VC.. BTW: Jag var precis vid Demolition Man... Redigerad 27 juni, 2006 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jesper93 Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 Tjena, har varit fast på det där jävla uppdraget i flera månader nu :S Någon som kan ta emot savefil sen göra uppdraget? Elr någon som kan säga hur man styr helikoptern, då jag bara kan åka i sidled :b Aja tack i förhand : ) jag sitter också fast på det uppdraget vet hur man styr men alla byggnads arbetarna slår ner helikoptern hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 jag sitter också fast på det uppdraget vet hur man styr men alla byggnads arbetarna slår ner helikoptern hela tiden Jesper93 sluta dra upp gammla trådar Kolla när jag skrev senast och kolla dagens datum... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 jag sitter också fast på det uppdraget vet hur man styr men alla byggnads arbetarna slår ner helikoptern hela tiden Du fick ju hjälp i VCS-forumet, även om det är fel forumdel. Och du behöver ju som sagt inte göra det för att klara storyn, så det är lugnt. Men ett tips kan jag ge åt dig här och nu. Kör in propellrarna i snubbarna som jagar dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts