darkjak Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Hej. Ni vet sedan tidigare att jag är villig att gå under huven o smutsa ner fingrarna för att få en bra bil. Har en ny idé på hur jag ska lyckas. En vän till mig var med i en bilolycka (klarade sig utan men), och bilen var knappt skadad. Ändå tog försäkringsbolaget och skrotade bilen, varefter de betalade för en ny. Har även läst i Street Xtreme om nån som köpte en småkvaddad BMW asbilligt av ett försäkringsbolag och gjorde en asfet dragracingbil av den... Därför behöver jag hjälp av er: Vilka försäkringsbolag VET ni att de försäkrar bilar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Har Länsförsäkringar till min bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Men google? Sök: Bilförsäkring... Annars testa de stora företagen: If, Trygg Hansa, Skandia... Finns mycket pengar inom just bilförsäkring och att dom skulle missa en sådan chans skulle överaska mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts