eightball Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 Ja har laddat hem en logga till min 3310. När jag fick den så kunde man välja på "Show", "Save" och typ Dicend eller något... Jag vet att man ska klicka på save så jag gjorde det... Var väljer man vilken loggo man ska välja? Jag har testat på screensavers men där fanns den inte! Vet någon var den finns nu??? Plz... någon svara :'( Om ni har någon annan nokia mobil så kanske ni åxå vet hur man gör... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 det går inte välja loggo... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 2 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 det går inte välja loggo... ok, men om jag beställer en logga men den inte kommer fram så... DEN KOMMER INTE FRAM! vad ska jag välja då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 3 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2003 Är du säker på att du har skrivit in rätt mobilnummer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts