darkfejs Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Hej jag har haft ett GameCube i precis ett år och nu ska det säljas men jag vet ej pris GameCube pris webbhallen 599kr Spel : Super smash brothers melee pris webbhallen 269kr Spel : Luigis manision pris webbhallen 269kr Spel : Pokemon Colosseum pris webbhallen 349kr Memory Card : 251blocks=16mb pris webbhallen 259kr Hand Kontroll : 2st Nintendo - Handkontroller Svarta pris webbhallen st 229kr och en joytec svart vet inget exakt pris dock gissar på runt 200kr Allt ny pris 2332kr Jag ska sälja dem på blocket jag hadde tänkt mig 1500kr sedan om ingen är intreserad går jag ner till 1000kr Tacksam för snabba svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Tycker du bör hålla tag i GC'n tills i vinter. Du är förbluffande korkad om du säljer den INNAN du spelat klart Zelda: Twilight Princess (om du inte plannerar att skappa Wii och Wiiversionen av Zelda). Angående pris: 1500 är rätt lagom för allt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jokergirl Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Säljer du spel separat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Brukar inte såna här trådar låsas? *Leker mod och rapporterar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 (redigerad) Brukar inte såna här trådar låsas? *Leker mod och rapporterar* Nej, han försöker inte sälja det här. ...och nu ska det säljas men jag vet ej prisJag ska sälja dem på blocket jag hadde... Redigerad 20 juni, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Som darkjak säger vore det en synd att gå miste om skymningsljusets fagra prinsessa. Enda köpvärdiga, och då riktigt köpvärdiga, spelet till GC sedan Resident Evil 4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Nej, han försöker inte sälja det här. Ajdå. My bad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts