Cyper Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 (redigerad) ****SPOILER VARNING******* På slutet av spelet.... dödar Claude Maria (eller vad hon heter) ?. Det låter precis som det om man tittar på Detta klipp som är från slutet. (VARNING FÖR EXTREM SPOILER PÅ KLIPPET!!!) Redigerad 19 juni, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 (redigerad) Ja Claude dödar Maria och det har jag vetat aslänge Ända sen jag klarade av spelet första gången. Hon tjatar och tjatar och tjatar sen får han nog och *PANG* Redigerad 19 juni, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Ja Claude dödar Maria och det har jag vetat aslänge Ända sen jag klarade av spelet första gången. Hon tjatar och tjatar och tjatar sen får han nog och *PANG* Hehe, kommer själv inte ihåg. Var så länge sen jag klarade ut spelet. Varvade dock det idag. Claude är lite.. Hmf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Claude är lite... hans karaktär passar inte in i storyn. En tyst kille som bara nickar då och då... och han ska vara en mördare... en ute efter hämnd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Claude är lite... hans karaktär passar inte in i storyn. En tyst kille som bara nickar då och då... och han ska vara en mördare... en ute efter hämnd. Han växlar inte ens ett enda ord med Catalina då han lämnar in pengarna. Ser mig alltid han som en robot eller något annat omänskligt. Hoppas man får veta mer av han I GTA IV, vilket jag tror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Han växlar inte ens ett enda ord med Catalina då han lämnar in pengarna. Ser mig alltid han som en robot eller något annat omänskligt. Hoppas man får veta mer av han I GTA IV, vilket jag tror. Är inte GTA IV, Multilplayer spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Är inte GTA IV, Multilplayer spel? GTAIV kmr nog att ha en story som alla andra gta spel. Bara det att man kan spela online också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Ja det kommer jag ihåg! Som jag skrattade... Faktist, så såg jag den första gången hos en kompis, vi satt och spelade det och vips så hade vi klarat ut det.. Sen när jag kom hem satte jag igång det direkt för att få se den igen... Btw, call me noob but i don't know what spoiler is, anyone? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Ja det kommer jag ihåg! Som jag skrattade... Faktist, så såg jag den första gången hos en kompis, vi satt och spelade det och vips så hade vi klarat ut det.. Sen när jag kom hem satte jag igång det direkt för att få se den igen... Btw, call me noob but i don't know what spoiler is, anyone? . http://en.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Spoiler_warning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Nu blev jag sugen på GTa3. Ska nog spela om det igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts