Officer Hernandez Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Sant, och av samma anledning ska man alltid säga att det precis tagit slut om någon frågar ifall man har flickvän. Haha! Hoppas du var ironisk, för sånt där funkar inte! Skulle man säga så, så blir det bitch-slap av bruden nästa gång man ser 'na och där slutar den berättelsen. Jag skulle aldrig säga så om jag hade en. Jag skulle erkänna "hon är min tjej. (Har du problem med det?)" Visa respekt och vördnad, mannen. Lyssna på en riktig Fonzie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Näe, dåligt me de... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 På gång/nästan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts