Jump to content

Har du tjej/kille?

spajdermän
 Share

120 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 82
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Inte en flickvän på 10 månader.

En tjej i skolan har varit väldigt nere i mig sedan första gången hon såg mig, men först nu när jag har sommarlov börjar jag känna likadant för henne. Så typiskt att sådant händer när jag är övertygad om hon kommit över mig och att vi säkert inte har något gemensamt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, fixade när du var 22, gick du och köpte henne på OKQ8 då eller? :)

Nej lågprisbrudar är inget för mig, det lämmnar jag åt dig min käre SlewME... B)

Jag menar att det var hon som bjöd ut mig. Jag är en feg stackare... :lol:

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Baaajj thäää waaaaj så går det lite segt för att jag väntar på "den rätta" iaf en vääldigt fin tjej :ermm:

Iofs vill alla ha en fin, men jag vill ha ett långt förhållande och väntar på någon som har muytcke gemensamt med mig.

Redigerad av VaXXoR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kanske, vet inte riktigt.

Det finns faktiskt flera stycken som gillar mig, det vet jag. Tyvärr går alla mina känslor till en annan tjej, som jag har gillat i snart ett år. För att göra en låååång historia kort: HON tog kontakt med mig. HON föreslog att vi och några gemensamma kompisar skulle åka och tälta. HON låg på min axel och mös hela natten (vi var ensamma i vårat tält). JAG var alldeles för feg för att göra något. :ermm::P:P:wub:^_^>_<>_< (Det går tamefan inte att göra tillräckligt många >_< -smileysar >_<>_< )

Så när natten var slut så hade hennes känslor för mig svalnat av ordentligt. Sedan dess har jag gjort mina små tappra försök att få tillbaks hennes uppmärksamhet, men nejnej. Nu är vi bara vänner..

Hatar verkligen mig själv för det >_<>_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kanske, vet inte riktigt.

Det finns faktiskt flera stycken som gillar mig, det vet jag. Tyvärr går alla mina känslor till en annan tjej, som jag har gillat i snart ett år. För att göra en låååång historia kort: HON tog kontakt med mig. HON föreslog att vi och några gemensamma kompisar skulle åka och tälta. HON låg på min axel och mös hela natten (vi var ensamma i vårat tält). JAG var alldeles för feg för att göra något. :ermm::P:P:wub:^_^>_<>_< (Det går tamefan inte att göra tillräckligt många >_< -smileysar >_<>_< )

Så när natten var slut så hade hennes känslor för mig svalnat av ordentligt. Sedan dess har jag gjort mina små tappra försök att få tillbaks hennes uppmärksamhet, men nejnej. Nu är vi bara vänner..

Hatar verkligen mig själv för det >_<>_<

Verkar snarare som hon bara var kåt.

Hon är inte värd dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Verkar snarare som hon bara var kåt.

Hon är inte värd dig.

Mjo. Jag kan förstå om det verkar så men.. hon är verkligen inte sån, det är hon inte. Det var något magiskt som skulle ha hänt den kvällen/natten. Men det blev bara inte av. Och då trodde väl hon att jag inte var intresserad och sen dess har jag varit för dålig på att visa något. Förstår verkligen inte varför jag är så feg när det väl gäller, eftersom jag verkligen inte är det annars. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjo. Jag kan förstå om det verkar så men.. hon är verkligen inte sån, det är hon inte. Det var något magiskt som skulle ha hänt den kvällen/natten. Men det blev bara inte av. Och då trodde väl hon att jag inte var intresserad och sen dess har jag varit för dålig på att visa något. Förstår verkligen inte varför jag är så feg när det väl gäller, eftersom jag verkligen inte är det annars. :P

Man lär sig av sina misstag, nu vet du hur du ska göra nästa gång. :ermm:

Och jag vet precis hur det är det här med att vara feg, det bara blir så, men när du väl har "klarat av" att göra en sak blir det mycket lättare sedan. Nåväl, detta kanske ska in i topicen om kärlek. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor