Spam Snuten Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 (redigerad) Nej, tyvärr inte, men längtan är enorm. *Ylar desperat* Redigerad 19 juni, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Räknas kk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 På gång/Nästan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Nix.. | ^| |__| \_/ (försökte mig på att göra en cyklop men gick inte särskilt bra) Men VOTE:Näe, dåligt me de... Har haft ett tag förut men inte nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Till alla er charmknuttar som redan HAR tjejer kommer den eviga frågan: HUR VET MAN ATT HON GILLAR EN... PÅ "DET" VISET? Vill berätta hur jag känner för henne, men vill inte förlora henne som vän ifall hon inte känner likadant :'( Finns en tråd som berör ämet kärlek. fråga i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Råkade rösta på Kanske, vet inte riktigt, men hade tänkt rösta på På Gång/Nästan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 (redigerad) Japp... sedan den åttonde februari 2005 Therése Redigerad 19 juni, 2006 av Donkeey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Nej, kommer nog dröja på den fronten för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Jag har varit singel i snart 11 månader och börjar bli smått desperat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Jag har varit singel i snart 11 månader och börjar bli smått desperat... Hej. Vi kan nog ha mycket att talas vid om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Nah, jag är ful. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 (redigerad) Nah, jag är ful. Käft. Btw: Vote:"Näe, dåligt me de..." Redigerad 19 juni, 2006 av IceCandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 PÅ Gång/nästan heheheh man är ju såklart en liten charmör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Käft. Btw: Vote:"Näe, dåligt me de..." Det är för att du inte lånar ut dina skor tillräckligt mycket. Sådant tänder killarna på. Internskämt läses ovan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Det är för att du inte lånar ut dina skor tillräckligt mycket. Sådant tänder killarna på. Internskämt läses ovan. ..Bytesaffär? Jag får en fläkt..Och ni får mina svettiga dojjer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 (redigerad) ..Bytesaffär? Jag får en fläkt..Och ni får mina svettiga dojjer? Bytt *slänger upp en fläkt och väntar ivrigt på härliga svettiga dojjor* Redigerad 19 juni, 2006 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Jag har varit singel i snart 11 månader och börjar bli smått desperat... Bara 11 månader? Haha då ska du inte klaga. Själv är man inne på 20:e året. Vote: Näe, dåligt me de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 (redigerad) Neeh, har inte haft en på 16 år och det känns faktiskt som jag klarar mig utan en just nu. Vote: Näe, dåligt me de... Redigerad 19 juni, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Nej inte nu, har inte äns försökt få någon, Jag kanske försöker imorgon eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 (redigerad) Jao, Aiko erv ma livin, eller hur det nu stavas. Redigerad 19 juni, 2006 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts