rabarben Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 (redigerad) Nej... kommer antagligen inte få på högstadiet heller... Redigerad 19 juni, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 (redigerad) Ja jag har flickvän. Hon heter Victoria. Coolt, Victor och Victoria... På midsommar 4 år Btw Redigerad 19 juni, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 (redigerad) Du lät inte helt oseriös du heller. Då säger vi såhär: Jag, den ni kallar Qouad, har ingen flickvän och är inte på väg in i något förhållande. Förstår alla nu? OBS! ALLT JAG SKREV HÄR VAR SANT OCH INTE PÅ NÅGOT SÄTT ETT FÖRSÖK ATT LIVA UPP STÄMMNINGEN LITE. Edit:grattis till Vice. Redigerad 19 juni, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Har ingen, vill inte heller just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Nej fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Ehm, nej, skulle inte tro de nä Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 (redigerad) Vote: På gång/nästan! *Edit: Veronica heter hon... **Edit: Lägger till en bild också. Jösses vad hon är snygg! Redigerad 23 juni, 2006 av Officer Hernandez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Nope. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Josefine, snart 1 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 (redigerad) Josefine, snart 1 år. Usch, det var ingen gammal flickvän... (skojar, såg så kul ut när du skrev det...) Redigerad 19 juni, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 19 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Usch, det var ingen gammal flickvän... (skojar, såg så kul ut när du skrev det...) HAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Usch, det var ingen gammal flickvän... (skojar, såg så kul ut när du skrev det...) Haha, jo tänkte på det själv också Men orka Edita, hatar den där texten som kommer under Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Vote: På gång/Nästan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Njaa, jag lyckas alltid bli intresserad av tjejer som inte är intresserade av mig och tjejer som blir intresserade av mig brukar jag aldrig vara intresserad av. Men har en på gång nu, Emma heter hon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Nope, ingen kommer det bli på länge heller om läget ser ut som idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Går inte bra just nu på tjej fronten. Kanske går bättre på killfronten. Pröva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Jag citerar (lite slarvigt) Anna från filmen Tillsammans: "När man har en kille, är det massor av andra killar som spanar in en, sen när man inte har ngn så är det ingen som kollar" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roller_Girl Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 (redigerad) Jag citerar (lite slarvigt) Anna från filmen Tillsammans: "När man har en kille, är det massor av andra killar som spanar in en, sen när man inte har ngn så är det ingen som kollar" Sant, och av samma anledning ska man alltid säga att det precis tagit slut om någon frågar ifall man har flickvän. Redigerad 19 juni, 2006 av Roller_Girl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Till alla er charmknuttar som redan HAR tjejer kommer den eviga frågan: HUR VET MAN ATT HON GILLAR EN... PÅ "DET" VISET? Vill berätta hur jag känner för henne, men vill inte förlora henne som vän ifall hon inte känner likadant :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 19 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Jag citerar (lite slarvigt) Anna från filmen Tillsammans: "När man har en kille, är det massor av andra killar som spanar in en, sen när man inte har ngn så är det ingen som kollar" De stämmer faktiskt. Nu när jag har tjej så har nåra av hennes kompisar sagt t henne att jag är snyggare än va ja va innan jag hade henne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts