spajdermän Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Japp, hur gåre på tjejfronten? Skriv även vad dom heter(inget måste men...) Vote: Jajamensan Erika Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roller_Girl Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Gjorde nyligen slut med en underbar tjej, nu har jag väl inte direkt någon på G men votar, På gång/Nästan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Jepp. Jag har stadigt förhållande. Erik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Nej, har varken tjej eller kille. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roller_Girl Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Erik waaaaa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Nej, men jag är öppen för förslag. Tyvärr inte från killar/transvetiter... äh, jag tar bara emot förslag från tjejer/kvinnor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Jappjapp, snart 3 månader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Nee det går lite halv kasst med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Vote Ja. Bosse! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Går inte bra just nu på tjej fronten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roller_Girl Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Erik Bosse! Är ni tjejer eller har mina instinkter som säger att jag måste ha hamnat fel rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Är ni tjejer eller har mina instinkter som säger att jag måste ha hamnat fel rätt? Eller är dom ironiska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Hmm....skulle jag sitta här om jag hade det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Hmm....skulle jag sitta här om jag hade det? Ja varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roller_Girl Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 (redigerad) Eller är dom ironiska? Nehe du, det är dom icke Redigerad 19 juni, 2006 av Roller_Girl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 19 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Hmm....skulle jag sitta här om jag hade det? Jag gör ju de Man är väl inte me henne jämt eller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Vote: På gång/nästan Är ingen expert på området (blir mitt första kärleksförhållande om det blir av), så jag tar det lugnt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Ja varför inte? Jag gör ju de Man är väl inte me henne jämt eller... Det va värst va seriösa vi blev här helt plötsligt då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Du lät inte helt oseriös du heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 19 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Du lät inte helt oseriös du heller. Whatever he said Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts